gejat met het idee dat het sos was wellichtquote:Op zondag 3 juli 2016 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar waarom zou je zo je best doen om iets te jatten om het vervolgens voor het zelfde bedrag weer te verkopen PLUS allemaaaal extra risico's die je dan ineens hebt?![]()
Ik denk echt dat het ergens gewoon fout is gegaan. Door jatten en dat iemand in de stress raakte en het daarom aan straatdealers verkocht of i dunno, maar zoiets denk ik.
hier kan ik mij in vindenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gejat met het idee dat het sos was wellicht
Hoe oud is ie nou?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kan ik mij in vinden![]()
We hebben het opgelost jeee
grtd ja. Vuile verraderquote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Wexler het volgende:
[..]
E G, zag dat Jimbo tegenwoordig in Geert post.
Wat is sosquote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had echt nog nooit van sos gehoord totdat ik in deze SC kwam
20.19quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
ik zei zeg maar drie uur geleden al dat ik me meost aankleden, nog steeds geen tyfus gedaan en het is alweer godveromme acht uur
Je bent pas sinds 16.00 wakker?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
ik zei zeg maar drie uur geleden al dat ik me meost aankleden, nog steeds geen tyfus gedaan en het is alweer godveromme acht uur
yeahquote:Op zondag 3 juli 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kan ik mij in vinden![]()
We hebben het opgelost jeee
kuthoerquote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom daar ook vaak. Ben een echte SC hoer.
nee ik heb relaxkleren aan, moet boodschappen doen. Weiger ik te doen in een joggingbroekquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent pas sinds 16.00 wakker?
kakquote:
In dit deel van Den Haag is alles op zondag open tot 18.00quote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ik heb relaxkleren aan, moet boodschappen doen. Weiger ik te doen in een joggingbroek
[..]
kak
drugs bestellenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe zeldzaam witte heroïne überhaupt nog is in Nederland tegenwoordig. Het wordt volgens Vice bijna nooit gevonden bij de invoer, maar in relatief kleine hoeveelheden kun je het wellicht gwn net als alle andere drugs bestellen op iets als Silkroad en is het zicht daarop nog minder aanwezig dan via havens en shit grote hoeveelheden import.
AH bezorgservicequote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ik heb relaxkleren aan, moet boodschappen doen. Weiger ik te doen in een joggingbroek
[..]
kak
hrr?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Wexler het volgende:
[..]
Brad is er echter weer dus roattrip naar HRR?
ja in dit deel van den haag ook, oke mijn eigen wijkje niet want is bejaardenwijk.. maar twee minuten verder is centrumquote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In dit deel van Den Haag is alles op zondag open tot 18.00
Ja. Google maar eens op Silkroad.quote:
1. Ik haal ¤ 100 boodschappen nietquote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AH bezorgservice
Opgelost, slotje
Is het daar langer open?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja in dit deel van den haag ook, oke mijn eigen wijkje niet want is bejaardenwijk.. maar twee minuten verder is centrum
Theresiastraat is tot 22.00. Wateringen zit ook AH die tot 22.00 open is op zondag weet ikquote:
ah Theresia straat was kaolodrukquote:Op zondag 3 juli 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1. Ik haal ¤ 100 boodschappen niet
2. Op zondag?
3. Bezorgen kost geld
Oja dat klopt. Die Jumbo in Wateringen is dan weer tot 20.00 open geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Theresiastraat is tot 22.00. Wateringen zit ook AH die tot 22.00 open is op zondag weet ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |