Jeetjequote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bijna
moet daarna douchen en daarna kom ik wss weer hier soggen tho
nee, misschien dat het wel prima gaat op het moment zelf maar aftershit hoef ik nietquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn keertje mdma doen
filteren of sturen is niet nodig, gwn genieten
dat valt ook reuze mee hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, misschien dat het wel prima gaat op het moment zelf maar aftershit hoef ik niet![]()
Heb eigen camperquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly. Volgens mij doe je er nog steeds aan.
yehquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja vgm ook. Op elk festivalletje wel te bekennen.
Zo lang het niet zelf gebrouwen is wel eentje waarbij je echt op de drugsveiligheid op aan kan. Alle delen van het proces zijn streng gecontroleerd enz. en samenstelling staat altijd aangegeven.quote:
ja zeer gevoelig, zo gevoelig dat ik nu al zoiets heb van nah lamaarquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat valt ook reuze mee hoor
paar dagen beetje moe, als je daar gevoelig voor bent misschien een beetje prikkelbaar of down
#ikkijkgeenseries #waarhebjijhetoverquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eigen camper
#bb #referentie #gus #ash #lt.
Meen je ditquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, heb nog een hele toetsweek voor de boeg
Ah ja, moet je dat in de lucht instellen of kan dat ook gewoon op de grondquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aan en uit zetten wel. Instellen is een bedieningspaneel.
Met zout en citroen? Drink het liever puurquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom samen ekte harddrugs zoals tequila's klappen
Bedanktquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico isquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang het niet zelf gebrouwen is wel eentje waarbij je echt op de drugsveiligheid op aan kan. Alle delen van het proces zijn streng gecontroleerd enz. en samenstelling staat altijd aangegeven.
Heb ze beiden gedaan, liever wel met zout en citroenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met zout en citroen? Drink het liever puur
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Meen je ditdacht dat je al examens had gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |