Nee. Maar ik wist al vrij lang dat dat eraan zat te komen.quote:
Zo schattig, dat zelfs het woordenboek in mijn telefoon wietje niet kent.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wieltje![]()
![]()
ja ik snap dat dat fout is maar schattig
de helft van je eindexamen wordt afgelegd door schoolquote:
Wtf?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wist al vrij lang dat dat eraan zat te komen.
Enige reden dat ik nog terug naar de 5e moest was leerplicht.
Kkleerplicht.
balenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
de helft van je eindexamen wordt afgelegd door school
dat zijn bizar veel toetsen
als je achterloopt kun je dat op gegeven moment niet meer inhalen
OH zoquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hmm wat jammerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, diploma had ik niet meer kunnen halen omdat ik mijn schoolexamens niet had afgerond, dus dan is mijn examen gewoon niet compleet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf?Daar streeft leerplicht wel maximaal zijn doel voorbij. Als je nu niet terug moest had je gewoon je diploma gehaald en was je er vanaf geweest?
Die het aan toeristen verkocht, op straat, een pauperdealer dus. En ja, dat wist hij ongetwijfeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
het was geen toerist, het was een dealer. En tyfuslijer van een dealer, je denkt dat hij het wist?![]()
Heroïne heeft een veel kleinere markt aangezien het relatief weinig wordt gebruikt, dus dat kom je niet zomaar kwijt als kleine straatdealer. Sowieso is heroïne niet echt duurder in de aankoop dan coke.quote:Gast had fucking veel geld kunnen verdienen als hij het had verkocht als heroïne ipv coke he. Godverdomme hij had witte mega zuivere heroïne. Dus nee, ik denk echt NIET dat die dealer het uberhaupt wist.
Is sowieso fucked up als ze hun spul nooit laten testen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
@Deadprez, je weet dat die dealer zelf naar politie is gestapt toen hij erachter kwam dat hij het was he?![]()
Ja, kwestie van tijd voor hij gepakt werd, wss bang geworden en zich daarom gemeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
@Deadprez, je weet dat die dealer zelf naar politie is gestapt toen hij erachter kwam dat hij het was he?![]()
Gast, het gaat om WITTE heroine.... dat is zeldzaamquote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die het aan toeristen verkocht, op straat, een pauperdealer dus. En ja, dat wist hij ongetwijfeld.
[..]
Heroïne heeft een veel kleinere markt aangezien het relatief weinig wordt gebruikt, dus dat kom je niet zomaar kwijt als kleine straatdealer. Sowieso is heroïne niet echt duurder in de aankoop dan coke.
Ja, ben eerste helft van het jaar weinig op school geweest en de tweede helft is in het examenjaar veel korter, dus nauwelijks nog tijd om dingen in te halen.quote:
Dat maakt vrij weinig verschilquote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, het gaat om WITTE heroine.... dat is zeldzaam
gvdquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opstelling van IJsland vanavond is bekend.
[ afbeelding ]
Birkir moet cornetto zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |