aight nja dan beter niet doen iddquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zeer gevoelig, zo gevoelig dat ik nu al zoiets heb van nah lamaar
Staat niet onder toezicht van de Nederlandse Drugs- en Warenautoriteit hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico is
Laatste keer was overigens uit een reageerbuis op studentenfeestquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ze beiden gedaan, liever wel met zout en citroen
Dit...dit is wel getroll tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.
coke snuiven als het heroïne is, dat soort dingen bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico is
watquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.
Nee dankje, alhoewel als het er niet goed uitziet mag ik dan een biopt vanuit je darmen nemen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Zal ik een foto van het resultaat maken?
Moet er vooral aan denken toen ik het zelf eerste keer deed, vond het echt overdreven spannendquote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je raakt er wel opgewonden van of niet
Gebeurt vooraf aan de vlucht. Ik weet het fijne er niet van hoor. Maar daarin voeren ze de route, gewenste snelheid, gewicht, hoeveelheid brandstof etc. Dat kunnen ze gedurende de vlucht natuurlijk nog wel aanpassen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, moet je dat in de lucht instellen of kan dat ook gewoon op de grond
Dat heeft niets met de productieveiligheid en de kwaliteit te maken, maar gewoon met een achterlijke toerist zijn die zijn shit op straat koopt en een tyfuslijer van een dealerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
coke snuiven als het heroïne is, dat soort dingen bedoel je?
HAHAHAHAH hahaha godver ook echt uit reageerbuisquote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatste keer was overigens uit een reageerbuis op studentenfeestWat een nerds waren we ook
Oh, hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet er vooral aan denken toen ik het zelf eerste keer deed, vond het echt overdreven spannend
The Intern.quote:
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gebeurt vooraf aan de vlucht. Ik weet het fijne er niet van hoor. Maar daarin voeren ze de route, gewenste snelheid, gewicht, hoeveelheid brandstof etc. Dat kunnen ze gedurende de vlucht natuurlijk nog wel aanpassen.
Het is dus niet zo dat ze met pen en papier uitrekenen hoeveel brandstof ze bijv. nodig hebben
Niet gezien nog.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Germano het volgende:
[..]
The Intern.
Leuk, mooi en motiverend. Heel apart. Had zelfs bij een fragment een brok in m'n keel.
tyfuslijer van een dealer, je denkt dat hij het wist?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de productieveiligheid te maken, maar gewoon met een achterlijke toerist zijn die zijn shit op straat koopt en een tyfuslijer van een dealer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |