het is hier altijd gezelligquote:Op zondag 3 juli 2016 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog een beetje gezellig of hoe zit dat?
Sowieso altijdquote:Op zondag 3 juli 2016 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog een beetje gezellig of hoe zit dat?
Betalingsdrempel is 70 euro, en dat zijn "ongeveer" 100k views. Niet voor 1 filmpje maar voor je algehele kanaal.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:59 schreef Drug het volgende:
[..]
betalen ze dan pas uit?
vanaf 100k views voor 1 filmpje?
Mijn vader was weleens bezorgd, maar vond dat wel handig, want bij iets wat ver weg was wilde hij ons dan wel ophalen.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst uit ging hebben ze mij 2x een tijd gegeven dat ik thuis moest zijn. Werkte toch niet.
partybus watquote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader was weleens bezorgd, maar vond dat wel handig, want bij iets wat ver weg was wilde hij ons dan wel ophalen.Hoefden we niet met partybus en nog een eind fietsen.
Wegbrengen en ophalen deden ze nooit. Als ik weg wou moest ik maar zien hoe ik er af kwam en weer terug kwam.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader was weleens bezorgd, maar vond dat wel handig, want bij iets wat ver weg was wilde hij ons dan wel ophalen.Hoefden we niet met partybus en nog een eind fietsen.
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
lol_!
kom op braddie niet zo naïef zijn
lekker tussen de dronken mongolenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja pendelbus oid, weet de naam niet precies.
Kontenlikkertjequote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.
Dat wordt cashen. Je moet gewoon allemaal filmpjes openen met:quote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Betalingsdrempel is 70 euro, en dat zijn "ongeveer" 100k views. Niet voor 1 filmpje maar voor je algehele kanaal.
of gewoon zoals penisbaard filmpjes als RIP Ali B makenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat wordt cashen. Je moet gewoon allemaal filmpjes openen met:
'kijk nou wat Maxima nu weer heeft gedaan'
'Mark Rutte gespot met zijn nieuwe vlam'
Werkt heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |