het is hier altijd gezelligquote:Op zondag 3 juli 2016 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog een beetje gezellig of hoe zit dat?
Sowieso altijdquote:Op zondag 3 juli 2016 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog een beetje gezellig of hoe zit dat?
Betalingsdrempel is 70 euro, en dat zijn "ongeveer" 100k views. Niet voor 1 filmpje maar voor je algehele kanaal.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:59 schreef Drug het volgende:
[..]
betalen ze dan pas uit?
vanaf 100k views voor 1 filmpje?
Mijn vader was weleens bezorgd, maar vond dat wel handig, want bij iets wat ver weg was wilde hij ons dan wel ophalen.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst uit ging hebben ze mij 2x een tijd gegeven dat ik thuis moest zijn. Werkte toch niet.
partybus watquote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader was weleens bezorgd, maar vond dat wel handig, want bij iets wat ver weg was wilde hij ons dan wel ophalen.Hoefden we niet met partybus en nog een eind fietsen.
Wegbrengen en ophalen deden ze nooit. Als ik weg wou moest ik maar zien hoe ik er af kwam en weer terug kwam.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader was weleens bezorgd, maar vond dat wel handig, want bij iets wat ver weg was wilde hij ons dan wel ophalen.Hoefden we niet met partybus en nog een eind fietsen.
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
lol_!
kom op braddie niet zo naïef zijn
lekker tussen de dronken mongolenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja pendelbus oid, weet de naam niet precies.
Kontenlikkertjequote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.
Dat wordt cashen. Je moet gewoon allemaal filmpjes openen met:quote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Betalingsdrempel is 70 euro, en dat zijn "ongeveer" 100k views. Niet voor 1 filmpje maar voor je algehele kanaal.
of gewoon zoals penisbaard filmpjes als RIP Ali B makenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat wordt cashen. Je moet gewoon allemaal filmpjes openen met:
'kijk nou wat Maxima nu weer heeft gedaan'
'Mark Rutte gespot met zijn nieuwe vlam'
Werkt heel goed
Gister al gehad, nu maar lasagnequote:
Nee in de buurt was ook genoeg, maar dit was voor vanaf 15 jaar en dat was handig toen nog niet iedereen 16 was.quote:
Oh je ging zeker naar bigdikquote:Op zondag 3 juli 2016 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee in de buurt was ook genoeg, maar dit was voor vanaf 15 jaar en dat was handig toen nog niet iedereen 16 was.
punkcafé beste caféquote:Op zondag 3 juli 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
ik ging gewoon naar de lokale alternatieve kroeg
daar mochten we tenminste gwn binnen blowen
was het ook wel een beetje, qua sfeerquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
was het ook wel een beetje, qua sfeer
eigenaar was ouwe ex-heroïneverslaafde punker uit de jaren 80
oh wie is de eigenaar nu dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
was het ook wel een beetje, qua sfeer
eigenaar was ouwe ex-heroïneverslaafde punker uit de jaren 80
is al tijden weg en die kerel is paar jaar terug overledenquote:
dus...quote:Neen een trui met capuchon(bij voorkeur met rits). Sta op een verhoog en hang ergens aan met je capuchon. dreig met van het verhoogje te springen als je geen verlengingen mag kijken
Indien ze nog weigeren spring je gewoon van het verhoog. Je wordt wel even opgehangen maar dan rits je snel je trui open en sta je meteen terug op de grond
in dat topic van die boi die vroeg naar bed moetquote:
uiteraardquote:
Ken letterlijk iedere boerenkroeg in de Achterhoek ondanks dat ik er nooit geweest benquote:Op zondag 3 juli 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nooit veel verder gekomen dan Boode qua plattelandsuitgaan.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet maar weinig echte Hollandse kost.
vond het altijd al een mongooltje eigenlijkquote:
Beetje vaagquote:Op zondag 3 juli 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
Neen een trui met capuchon(bij voorkeur met rits). Sta op een verhoog en hang ergens aan met je capuchon. dreig met van het verhoogje te springen als je geen verlengingen mag kijken
Indien ze nog weigeren spring je gewoon van het verhoog. Je wordt wel even opgehangen maar dan rits je snel je trui open en sta je meteen terug op de grond
Oh daar ken ik helemaal niks. Ken je ook alle kermissen en tentfeesten dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Ken letterlijk iedere boerenkroeg in de Achterhoek ondanks dat ik er nooit geweest ben.
Oké Stimoquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hollandse kostHollandse kots eerder.
is ook viesquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
met kip. ik hou van pizza met kip, ondanks dat iedereen zegt dat het vies is
Bedoel sinds België naar het EK door was en NL nietquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond het altijd al een mongooltje eigenlijk
je hoorde na het weekend alle verhalen maar werd nooit meegevraagd?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Ken letterlijk iedere boerenkroeg in de Achterhoek ondanks dat ik er nooit geweest ben.
ja, maar ik denk niet dat jij ooit de persoon gaat worden die interessant content gaat uploaden.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat kan prima, als je maar genoeg upload, en content upload die mensen interessant vinden.
jij welquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Iedereen doet zich beter of minder voor, niemand is oprecht.
oh dat weet ik verder niet :squote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel sinds België naar het EK door was en NL niet
Hij kan niet omgaan met feedback, maar toch lief dat je een poging hebt gewaagd.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar ik denk niet dat jij ooit de persoon gaat worden die interessant content gaat uploaden.
Je moet óf een ziek goed nieuw verhaal hebben of (eigenlijk EN) je moet het aantrekkelijk kunnen brengen etc etc. Dat eerste, ja dat heb je niet.. En dat tweede mja sorry maar nog minder.
Ook al zou je enkel een interessant verhaal hebben, als je het niet boeiend kan brengen dan gaat niemand luisteren.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen hater
En nu zwijgen over België
ZWIJGEN OVER BELGIÊ VERSTAAN HET IS DUITSLAND -ITALIË GEEN WALES-BELGIË HEBBEN JULLIE DAT GOED VERSTAAN
GOOOOOOOOODVERDOMMMEEEEE GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
wtfquote:
en ontbijtspek dan als je ei bakt ofzo :squote:
Kan gewoon niet laten.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan niet omgaan met feedback, maar toch lief dat je een poging hebt gewaagd.
nee vind ik niet lekker, gooi tomaatje en wat kaas erbijquote:Op zondag 3 juli 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
en ontbijtspek dan als je ei bakt ofzo :s
aighttquote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Drug het volgende:
[..]
nee vind ik niet lekker, gooi tomaatje en wat kaas erbij
Hoop het niet. Mijn band met Braddie was goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat hij nu wellicht een lange boze reactie aan het typen is.
dit is braddie nietquote:Op zondag 3 juli 2016 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het niet. Mijn band met Braddie was goed.
jawelquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al, ben jij nou ook al zo naïef?
hehe dit is precies wat ik ook al zeiquote:Op zondag 3 juli 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel ook, maar ik wil niet twijfelen want dan zou er iemand zo kansloos zijn om zich als Braddie voor te doen en wil niet geloven dat er iemand zó kansloos zou zijn om dat te doen.
Ali B. Doodverklaard was toen breaking news op teletekst door dat filmpjequote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
of gewoon zoals penisbaard filmpjes als RIP Ali B maken
srs?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ali B. Doodverklaard was toen breaking news op teletekst door dat filmpje
ik noem een hoink, Chai of hzawquote:Op zondag 3 juli 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel ook, maar ik wil niet twijfelen want dan zou er iemand zo kansloos zijn om zich als Braddie voor te doen en wil niet geloven dat er iemand zó kansloos zou zijn om dat te doen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik noem een hoink, Chai of hzaw
Nee e laatste is fa2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |