Geen ervaring mee; geen idee wanneer je weer aan het kan.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:49 schreef Femke1234 het volgende:
Nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn met ervaringen? Hoe snel waren jullie weer aan het werk? en wat is er geregeld qua vervoer?
2 weken.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:21 schreef Femke1234 het volgende:
Dat is een goede service Halfway. En na hoeveel weken ben je weer aan de slag gegaan?
Of lopend...quote:Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef BrandX het volgende:
met loopgips kan je prima met de bus en dus naar je werk.
Lach maar, heb het zien gebeuren :p. Was wel een organisatie waar een groot tekort aan mensen was. Mijn moeder mocht toen met de taxi op en neerquote:
Dit. Met een collega die 10 km verderop woont toch goed te doen? 10 kilometer is niks.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef Nerdslayer het volgende:
Je krijgt toch een reiskostenvergoeding van je baas? Geef dat aan een collega die jou kan ophalen?
Belachelijk, je breekt toch zelf je poot...quote:Op maandag 4 juli 2016 00:27 schreef Jaarsma93 het volgende:
[..]
Lach maar, heb het zien gebeuren :p. Was wel een organisatie waar een groot tekort aan mensen was. Mijn moeder mocht toen met de taxi op en neer
Ja, dat doen mensen echt met opzet. Het is te hopen dat jij geen HR ambities hebt, of ooit mensen voor je hebt werken. Accepteren dat mensen soms ongelukken hebben hoort daar bij.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:41 schreef nuget het volgende:
[..]
Belachelijk, je breekt toch zelf je poot...
accepteren is prima, er voor opdraaien een heel ander verhaal.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, dat doen mensen echt met opzet. Het is te hopen dat jij geen HR ambities hebt, of ooit mensen voor je hebt werken. Accepteren dat mensen soms ongelukken hebben hoort daar bij.
Ik snap de term 'ervoor opdraaien' niet. Je neemt als bedrijf mensen in dienst. Mensen zijn soms ziek/geblesseerd etc. Daar moet je of financieel ruimte voor inbouwen, of je voor verzekeren (zoals bijna elk bedrijf doet). Als je bedrijf failiet gaat omdat iemand een voetbalknie heeft, ben jij een waardeloze zakeman/directeur.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:44 schreef nuget het volgende:
[..]
accepteren is prima, er voor opdraaien een heel ander verhaal.
Ik zou niet weten wat ik langer op de bank had moeten doen. Waarom zou je langer thuis blijven? Wat kan je dan niet doen waardoor je je werk niet zou kunnen doen? Die eerste dag was om bij te komen van de narcose en even te kijken hoe het ging met de pijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 08:42 schreef Femke1234 het volgende:
Ouder1 ooh wat fijn zeg en wat een lieve collega`s. Zo denk ik er ook over hoor liever aan het werk dan thuis zitten want dan ga je je ook vervelen oplaatst. Wel vrij snel dat je weer aan het werk bent gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |