abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163503641
Na een zware knie operatie 1 dag thuis gezeten. Vervoer zelf geregeld met familie, vrienden, kennissen en collegae. Collegae waren zeer behulpzaam in de 8 maanden van revalidatie. Zo duwden ze mijn bureaustoel bijvoorbeeld naar de kantine zodat ik dat niet op krukken hoefde te doen. FF iets pakken, halen kon prima door met mijn gezonde been de stoel voort te bewegen.
Daarna nog1 dag moeten verzuimen voor de controle; die hadden ze ingepland toen ik nog onder narcose was en had ik dus niet op een roostervrije dag kunnen plannen.

Ik zat liever met mijn been omhoog op mijn werk dan thuis op de bank. Dat gaat namelijk al heel snel stierlijk vervelen want daar ben je nog beperkter in je beweging omdat de bank geen wielen heeft.
pi_163503954
Ouder1 ooh wat fijn zeg en wat een lieve collega`s. Zo denk ik er ook over hoor liever aan het werk dan thuis zitten want dan ga je je ook vervelen oplaatst. Wel vrij snel dat je weer aan het werk bent gegaan.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:06:20 #28
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_163506970
Ik heb vorig jaar een ongelukje op m'n werk gehad waar door ik 8 weken in het gips moest.
Omdat het een arbeidsongeval betrof mocht ik van de verzekering zelfs niet gaan werken, ondanks ik dat perfect had kunnen uitoefenen.
pi_163509790
Okee jeetje heftig wat raar. Maar wel fijn dan heb je wel alle tijd om te herstellen.
pi_163511345
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:27 schreef Jaarsma93 het volgende:

[..]

Lach maar, heb het zien gebeuren :p. Was wel een organisatie waar een groot tekort aan mensen was. Mijn moeder mocht toen met de taxi op en neer
Belachelijk, je breekt toch zelf je poot... :{
No Guts, No Glory
  maandag 4 juli 2016 @ 15:21:10 #31
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163512434
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:41 schreef nuget het volgende:

[..]

Belachelijk, je breekt toch zelf je poot... :{
Ja, dat doen mensen echt met opzet. Het is te hopen dat jij geen HR ambities hebt, of ooit mensen voor je hebt werken. Accepteren dat mensen soms ongelukken hebben hoort daar bij.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163512931
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ja, dat doen mensen echt met opzet. Het is te hopen dat jij geen HR ambities hebt, of ooit mensen voor je hebt werken. Accepteren dat mensen soms ongelukken hebben hoort daar bij.
accepteren is prima, er voor opdraaien een heel ander verhaal.
No Guts, No Glory
  maandag 4 juli 2016 @ 16:08:06 #33
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163513544
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:44 schreef nuget het volgende:

[..]

accepteren is prima, er voor opdraaien een heel ander verhaal.
Ik snap de term 'ervoor opdraaien' niet. Je neemt als bedrijf mensen in dienst. Mensen zijn soms ziek/geblesseerd etc. Daar moet je of financieel ruimte voor inbouwen, of je voor verzekeren (zoals bijna elk bedrijf doet). Als je bedrijf failiet gaat omdat iemand een voetbalknie heeft, ben jij een waardeloze zakeman/directeur.
Mensen die alleen met robots kunnen omgaan snappen er niet zoveel van.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163513885
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:42 schreef Femke1234 het volgende:
Ouder1 ooh wat fijn zeg en wat een lieve collega`s. Zo denk ik er ook over hoor liever aan het werk dan thuis zitten want dan ga je je ook vervelen oplaatst. Wel vrij snel dat je weer aan het werk bent gegaan.
Ik zou niet weten wat ik langer op de bank had moeten doen. Waarom zou je langer thuis blijven? Wat kan je dan niet doen waardoor je je werk niet zou kunnen doen? Die eerste dag was om bij te komen van de narcose en even te kijken hoe het ging met de pijn.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:20:50 #35
286575 Roces18
Chef de party
pi_163533473
Ik weet niet precies hoe het bij jou zit.
Maar een collega van mij heeft een keer zijn arm gebroken (waardoor die in principe niet zoveel kan)
en die kreeg toen van zijn verzekering een hulp thuis en vervoer omdat die alleenstaand is.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_163537811
Inmiddels heb ik contact gehad en is het middels vrienden/collega`s geregeld qua vervoer bedankt allemaal voor het meedenken. Roces18 ik woon samen en mijn moeder helpt veel in huis en doet af en toe boodschapjes als mijn vriend aan het werk is dat is gelukkig goed geregeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')