goed, bedanktquote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh overheen gelezen. Sorry stadsgenoot.
Dat is mogelijk maar is eveneens gewoon naam, ken die Kim verder niet want woon pas een aantal jaar in NL, woonde hiervoor in Omaha.quote:
tis geen volkswagen zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje zyklon b in die waggie en goaaaaaan
Ja maar zelfs dan nog.quote:
Nee, nu lul je uit je nek. O-N-M-O-G-E-L-I-J-Kquote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Spark hoort echt zonder moeite 1:15 te kunnen halenDat is dus minimaal 500 kilometer op 1 tank..
nogmaals, je weet echt niet waar je het over hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan nog.
Gas wil niet zeggen dat je auto opeens 1:4 gaat lopen
Zelfs met een gastankje van 20 liter hoor jij die 250 kilometer nog te halen
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn auto moet grote beurt, denk ik. Hoe zie ik dat?
Een NORMALE spark dus 1 die NIET op LPG rijd heeft een gemiddeld verbruik van 1:13,6. Tank daarvan is een kleine 40-50 liter.. Dus vandaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
:") je hebt geen idee waar je hebt over hebt
Het is wel goed met je Luitenant Ash .quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
Dat is mogelijk maar is eveneens gewoon naam, ken die Kim verder niet want woon pas een aantal jaar in NL, woonde hiervoor in Omaha.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een NORMALE spark dus 1 die NIET op LPG rijd heeft een gemiddeld verbruik van 1:13,6. Tank daarvan is een kleine 40-50 liter.. Dus vandaar.
Ik lees nu inderdaad dat op Gas het verbruik behoorlijk kan dalen, dat wist ik niet..
Ben je niet goed?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nu lul je uit je nek. O-N-M-O-G-E-L-I-J-K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |