Dat is wel apart. In de hoogte verschillen ze wel iets.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij zei dat je ene bal voor de ander hangt
Maar dat gebeurt niet, niet zomaar in ieder geval. Wel wordt er vaak flink ingeleverd op die verkiezingsbeloften om uiteindelijk tot een regering te komen, maar de vervallen shit wordt dan sowieso niet ingevoerdquote:Op zondag 3 juli 2016 12:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, want wordt toch meteen weer teruggedraaid. Dan is er niks verandert.
Gwn lekker btje graaien tochquote:Op zondag 3 juli 2016 12:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is wel apart. In de hoogte verschillen ze wel iets.
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:37 schreef Germano het volgende:
Goed topic. [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan leef je niet meer lang.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja de een hangt verder naar voren dan andere ja en
Romanticus.quote:
oquote:Op zondag 3 juli 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
Moet trouwens weer verder met mijn aanbevelingen voor economisch beleid voor mijn scriptie, zit hier nu al een hele tijd te soggen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
Moet trouwens weer verder met mijn aanbevelingen voor economisch beleid voor mijn scriptie, zit hier nu al een hele tijd te soggen.
quote:
Wanneer is je deadlinequote:Op zondag 3 juli 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
Doe eensquote:
ja keurde docent goed want hij vond mij idd vrij domquote:Op zondag 3 juli 2016 12:41 schreef Willoow het volgende:
@ hzaw : "Ik zou aanraden om een andere belasting adviseur te zoeken"
fpquote:De regering moet gewoon ingrijpen en scholen beboeten die toch meewerken aan het installeren
van islamitische feestdagen. En scholen die er niet aan mee doen en waar de moslimkinderen
gewoon niet naar school komen, gewoon een leerplichtambtenaar langs de deuren van de moslims
sturen en een boete geven! Zo pak je dat aan en zo druk je de islam de kop in, want die heeft
hier niks te willen en is het ook geen onderdeel vd westerse cultuur of way of life!
Bijvoorbeeld met belastingtarieven voor lonen.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet, niet zomaar in ieder geval. Wel wordt er vaak flink ingeleverd op die verkiezingsbeloften om uiteindelijk tot een regering te komen, maar de vervallen shit wordt dan sowieso niet ingevoerd
Heb je een voorbeeld misschien?
Puaquote:
quote:Suikerfeest wordt dus gewoon discriminatie van andere kinderen die anders geloven of denken.
Moslims krijgen dus om hun moorddadige geloofscultuur vrij, Men is bang dat ze anders gaan rellen en rotzooi trappen. Dat is de ware reden, niet het respect voor die achterlijke moslimcultuur. Het is een noodzakelijk kwaad.
M'n longen vol met prut.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens
Maak ik daarna een limerick voor jou
ik en Willoow willen eel helpen hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet niks van economie haha, maar gewoon Luyendijk style.
Je bent er nog steeds.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet niks van economie haha, maar gewoon Luyendijk style.
Die laatste doet het hem.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:43 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n longen vol met prut.
Wil jou ook vullen, het liefst je kut.
Kan niet meer helder denken.
Wil alleen manjuice in jou schenken.
Nu weet ik niets meer.
Beer.
Hier kan ik niks mee hèquote:Op zondag 3 juli 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met belastingtarieven voor lonen.
Awhquote:Op zondag 3 juli 2016 12:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja keurde docent goed want hij vond mij idd vrij dom
Wil a.s. vrijdag inleveren, kan uiterlijk de maandag daarop nog.quote:
haha jij bent echt slimquote:Op zondag 3 juli 2016 12:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Awh
Ik werd laatst slim genoemd... maar dacht volgens mij wil je gewoon in mijn broekje![]()
Ja, jeetje... schijvenstelsel was aangepast.. en weer teruggedraaid later.quote:
o dacht dat ik enige voor haar was :squote:Op zondag 3 juli 2016 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben elkaar alleen voor de harde, emotieloze seks.
ja maar wie wat waar wanneer waaromquote:Op zondag 3 juli 2016 12:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, jeetje... schijvenstelsel was aangepast.. en weer teruggedraaid later.
Ging echt zo "Vind het echt heel knap dat je dit helemaal goed heb gedaan, want dit was echt heel moeilijk."quote:
goed verhaalquote:
Germano was een hete jongenquote:Op zondag 3 juli 2016 12:43 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n longen vol met prut.
Wil jou ook vullen, het liefst je kut.
Kan niet meer helder denken.
Wil alleen manjuice in jou schenken.
Nu weet ik niets meer.
Beer.
Ja, is ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o dacht dat ik enige voor haar was :s
Ik wel, meerdere kleintjes.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog geen bruine beer losgelaten vandaag.
ik vind complimenten krijgen sws ongemakkelijk maar wil ze welquote:Op zondag 3 juli 2016 12:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ging echt zo "Vind het echt heel knap dat je dit helemaal goed heb gedaan, want dit was echt heel moeilijk."
Zie ze nooit zo tegen een man praten.
Zieke skills.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Germano was een hete jongen
Zo een waar ze liedjes over zongen
Maar nu is hij oud
Al bijna getrouwd
Zijn verleden allang verdrongen
jij bent echt een kanjerquote:Op zondag 3 juli 2016 12:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind complimenten krijgen sws ongemakkelijk maar wil ze wel
Daarom liever van die terloopse.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, zou naar de dokter gaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk dat die van mij eruit ziet alsof hij door een vrachtwagen is aangereden.
Met jou?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, zou naar de dokter gaan.
Je hebt heel mooie ogenquote:Op zondag 3 juli 2016 12:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Loon omdat toneelquote:
ey mattiequote:
Ben een geboren poëet.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Zieke skills.Ben nog steeds een hete jongen.
Krijg je weleens?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoe was je jasminapartyquote:
ben ik nog steeds mee bezigquote:
wil je ook een voor mij maken?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben een geboren poëet.
Btje misschien
Hihi, kan je nou niet slapen 's nachts?quote:
Je hebt lelijke ogen die omhoog draaien.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft nog nooit iemand gezegd dus is dat vast niet waar
oftewel niet gebangedquote:Op zondag 3 juli 2016 12:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
iedereen dronken en ik was brak en nuchter
samequote:Op zondag 3 juli 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt lelijke ogen die omhoog draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |