Die heb ik tijdens de PS Now beta proberen te spelen, maar die games liepen toen niet echt lekker. Alsof het 20% te snel speelde ofzo. je kon het ook duidelijk zien omdat tijdens de cutscenes het geluid ook het beeld niet helemaal bij kon houden. Was echt heel raar...quote:
Ja je kan er gewoon los naartoe gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bij mij staan de plus games nog niet online. Bij jullie wel?
Thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja je kan er gewoon los naartoe gaan.
https://store.playstation(...)_00-DIGISAINTSROWGAT
https://store.playstation(...)_00-0000000123456789
Borderlands I en IIquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb ik de PS4 versie al van gespeeld.![]()
Misschien God of War eens checken deze week.
nah, Paragon is alleen maar exclusive early acces met de beta ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kwam er niet ook zo'n moba achtige game gratis bij de plus ?
Idd, zie het net. Pffff laat maar dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:33 schreef VelitoX het volgende:
[..]
nah, Paragon is alleen maar exclusive early acces met de beta ofzo.
Tennisgames verkopen niet goed genoeg. Jammer, want ik mis ook een goede tennisgame.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:14 schreef Droopie het volgende:
Waarom is er geen tennis game voor de ps4
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Life is Strange uitgespeeld................
Na aflevering 1 dacht ik "Saai, miskoop", nu denk ik "Tering.... die kwam aan."
Top Spin 3quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:29 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tennisgames verkopen niet goed genoeg. Jammer, want ik mis ook een goede tennisgame.
Dit inderdaad... Ik zou ook graag een goede tennisgame zien. Is ook een geweldige carrière game-mode in te bouwen natuurlijk, waarin je begint met kleine toernooien en later de grote kan gaan spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:29 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tennisgames verkopen niet goed genoeg. Jammer, want ik mis ook een goede tennisgame.
wat voor'n game was dat ookalweer? :/quote:
belangrijkerquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:14 schreef Droopie het volgende:
Waarom is er geen tennis game voor de ps4
ergens in de aanbieding toevallig? die wil ik ook nog steeds spelen!quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Life is Strange uitgespeeld................
Na aflevering 1 dacht ik "Saai, miskoop", nu denk ik "Tering.... die kwam aan."
Volgens mij heb ik er 19,- voor betaald.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ergens in de aanbieding toevallig? die wil ik ook nog steeds spelen!
Ik zou hem voor een tientje van marktplaats trekkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ergens in de aanbieding toevallig? die wil ik ook nog steeds spelen!
Een soort van mix tussen een twinstick shooter, dark souls en hyperlight drifter met alleen maar bossfights, klinkt goed maar ik vind het wat tegen vallen. Gisteren even een kwartiertje gespeeld en ik vond het niet interessant genoeg om er mee door te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |