http://www.pokemonunited.(...)echten-maar-dan-echt!quote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / gezellig in de kroeg en opeens; VECHTEN !!!
Ja i knowquote:Op zondag 3 juli 2016 11:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.pokemonunited.(...)echten-maar-dan-echt!
Heeft ook zo'n topic geopend op een pokemonforum
Plaatje zegt (hahaha) meer dan 1000 woordenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja kom dsn met argumenten joh klaphark
neeeeequote:Op zondag 3 juli 2016 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrienden, en hetzalallemaalwel. Ik ben op het punt gekomen om even andere dingen te gaan doen dus ik kondig bij deze mijn afscheid aan voor dit topic voor nu. Ik zal op een later moment vandaag zeker even terugkeren hier.
DP, het spijt mij, je zal het even alleen moeten regelen hier.
paywallquote:Op zondag 3 juli 2016 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)en-dichten~a4331681/
een plaatje kan niet praten ahahahahahhahaHbaHhabahahhahahshahhshahahhahshshshhshshshshshhshahahahahhahahahahahhahahahaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Plaatje zegt (hahaha) meer dan 1000 woorden
Ga weg stinkie.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GVD, 3 seconde weg en het loopt nu al uit de klauwen hier.![]()
quote:
Je bent helemaal niet weg als je nog hier bentquote:Op zondag 3 juli 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GVD, 3 seconde weg en het loopt nu al uit de klauwen hier.![]()
aightquote:Op zondag 3 juli 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal de alinea waarin Piketty geciteerd wordt wel even voor je quoten
quote:
quote:Er zijn manieren om die toegenomen ongelijkheid terug te draaien, aldus de OESO. Herverdeling door hogere belastingen bijvoorbeeld, vooral voor rijke burgers en grote bedrijven. Maar door de globalisering is dat lastig geworden: een land dat zijn belastingen verhoogt, ziet burgers en bedrijven vluchten naar goedkopere landen.
Daar komt Europa weer in beeld. Europa als geheel is wél groot genoeg om een politiek tegenwicht voor de macht van het grote bedrijfsleven en de financiële wereld te vormen, zegt de Franse econoom Thomas Piketty. Het is een paradox: alleen door internationale samenwerking kan de natiestaat weer enige greep op de economie krijgen. Wie zich terugtrekt achter zijn eigen grenzen, is kansloos tegenover het financiële geweld van beurzen en grote bedrijven. Soeverein, maar machteloos.
'Veel mensen hebben het idee dat zij niet profiteren van de globalisering, dat slechts een kleine elite er baat bij heeft', zei Piketty in de Volkskrant. 'Daardoor kun je een meerderheid krijgen die de globalisering terug wil draaien. Dat zou dom zijn. Ik geloof in vrijhandel en een vrije uitwisseling van kapitaal en arbeid. Daar wordt iedereen beter van. Alleen moeten we een manier vinden om de opbrengsten eerlijker te verdelen. Als we die niet vinden, zal de roep om nationalisme en protectionisme steeds sterker worden.'
piketty weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |