Dat ga ik nou ook echt niet meer doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
Als je ze nu echt niet meer verwijdert gaat het misschien wel werken
Ik ben godverdomme blij met die Twingo manquote:Op zondag 3 juli 2016 02:22 schreef PausNicolaas het volgende:
Mooi man die rondleidingen door die dorpjes en je Twingo. Wat een prachtig autootje is dat ook!
niemand gelooft ditquote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
dat neerkijken (in dit geval op lil kleine) staat je niet
als ik gezeur wil aanhoren luister ik wel naar mijn vriendin, die kijkt wél prettig weg
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heb je ook ingesteld dat je geld krijgt als veel mensen je YouTube-video's bekijken?
Dit zijn kleren die ik niet meer pas of waar al gaten in zitten.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:26 schreef emil23 het volgende:
Je kunt je kleren ook gewoon opvouwen en in de kast leggen!. Nog nooit eerder iemand gezien die z'n kleren met punaises aan de muur bewaart.
Misschien leuke posters ofzo erop plakken? Ziet er wel minder chaotisch uitquote:Op zondag 3 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit zijn kleren die ik niet meer pas of waar al gaten in zitten.
Er zitten óók gaten in de gipsplaten waar ze op zitten dus 1+1=2
Zal moeten wachten tot het eind v/d maand, dan ga ik denk ik wel wat leuke posters kopen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien leuke posters ofzo erop plakken? Ziet er wel minder chaotisch uit#tip
Dit wel ja Braddie, niet meer doen, please.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
Als je ze nu echt niet meer verwijdert gaat het misschien wel werken
Gelukkigquote:Op zondag 3 juli 2016 03:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ga ik nou ook echt niet meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |