"van te voren"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:35 schreef Chinless het volgende:
Daar betaal je die instructeur toch voor?
niksquote:
Ik was echt verschrikkelijk nerveus.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:33 schreef Fylax het volgende:
Hoihoi. A.s vrijdag heb ik mijn allereerste rijles, spannenddd.Ik vroeg me af wat ik allemaal moet weten voordat ik voor de eerste keer achter het stuur stap? Willen de ervaren rijders me wat tips/advies geven, of vertellen over hun eerste keer?
Thnx!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
.
En je moet gewoon aangeven bij die man waar je graag op zou willen focussen, wat je zelf denkt dat je makkelijker zou kunnen, wat moeilijker gaat etc. En dan gaan jullie er samen tegen aan.
Zet hem op Fylax!
Je naam, om je voor te stellen. Meer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:33 schreef Fylax het volgende:
Ik vroeg me af wat ik allemaal moet weten voordat ik voor de eerste keer achter het stuur stap?
Dit.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik je wél kan aanraden tijdens het autorijden: leer vooruit denken, leer anticiperen op (mogelijke) situaties. Dat is eigenlijk een kwestie van goed voor je uit kijken. Succes alvast.
lolquote:Op maandag 4 juli 2016 01:07 schreef Nerdslayer het volgende:
Hoe meer theorie je kent hoe sneller je het toepast in de praktijk. Verder gewoon plezier hebben.
Mijn eerste les ging ik alleen sturen.
Les erop ook remmen en gas geven
Les 3 kwam de koppeling erbij
Les 4 leerde ik schakelen en vanaf toen moest ik alles zelf doen
Wat?quote:
Denk dat het eerste wat je moet weten is, dat je goed luistert naar de instructeur, je gordel moet dragen en eventueel je bril als je slechte ogen hebt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weten wat de pedalen doen is wel handig.
Mijn eerste les ging zo:"Je kent de pedalen en weet wat de versnellingspook is? Nou, rijd maar weg dan!". Vond ik ook wel frappant.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Wat?
Ja, jij bent heel geweldig dat je na 10 minuten al perfect kon rijden en gelijk je examen deed
Serieus? Ik moest alles zelf doen vanaf de eerste meters. Natuurlijk zal ie vast af en toe wel hebben ingegrepen en vlekkeloos ging het niet, maar ach. Soms moet je gewoon in het diepe gegooid worden.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:07 schreef Nerdslayer het volgende:
Hoe meer theorie je kent hoe sneller je het toepast in de praktijk. Verder gewoon plezier hebben.
Mijn eerste les ging ik alleen sturen.
Les erop ook remmen en gas geven
Les 3 kwam de koppeling erbij
Les 4 leerde ik schakelen en vanaf toen moest ik alles zelf doen
Zat ik ook al aan te denken, sluit deze dan, er is toch al een centraal topic voor?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
Voor heel veel vragen die nog gaan komen, hebben we zelfs een speciaal rijlestopic.
gemiddeld lessen gehad (in 2002 was dat 25)maar dat van jou deed ik in 15 min.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Wat?
Ja, jij bent heel geweldig dat je na 10 minuten al perfect kon rijden en gelijk je examen deed
Zijn de lessen zoveel beter dan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:21 schreef Bolasie het volgende:
In principe hoef je niks te weten, de eerste keer begin je gewoon bij het begin. Ik mocht eerst alleen maar sturen en na een paar minuten beetje gas geven/remmen.
Uiteindelijk in ongeveer 25 lesjes m'n papiertje gehaald. Of naja, pas moet ik zeggen tegenwoordig.
Wat zeg jij nou?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn de lessen zoveel beter dan tegenwoordig?
Rijbewijs is een pas tegenwoordig, moest het ook twee keer lezenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn de lessen zoveel beter dan tegenwoordig?
Tering, die zag ik dus gewoon echt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Rijbewijs is een pas tegenwoordig, moest het ook twee keer lezen
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tering, die zag ik dus gewoon echt niet
Sorry jongens.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Rijbewijs is een pas tegenwoordig, moest het ook twee keer lezen
En? Hoe gaat het tot nu toe?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:33 schreef Fylax het volgende:
Hoihoi. A.s vrijdag heb ik mijn allereerste rijles, spannenddd.Ik vroeg me af wat ik allemaal moet weten voordat ik voor de eerste keer achter het stuur stap? Willen de ervaren rijders me wat tips/advies geven, of vertellen over hun eerste keer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |