Wat voor auto ga je rijlessen in geven?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, dat is deze opleidingbijna klaar ondertussen, auto en dergelijke zijn er al trouwens.
Op een gegeven moment ging ik echt met tegenzinquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nog bezig. Of bedoel je een mbo/hbo/uni opleiding?daar ben ik iets te oud voor.
[..]
Dat is echt fucking naar, dat soort mongolen maken de branche kapot in mijn ogen.
hso ben er netquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij maakt iedere 10 minuten weer een entree
Fake .quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn eerste instructeur schreeuwde altijd als ik hem liet afslaan, geen grap.. Dan was het, KAN JE NOU NOG NIET RIJDEN?! (Na les 8)
Mijn tweede instructeur fluisterde altijd alles, kwam hij met z`n hoofd heel dicht bij dat van mij en was het. "Koppeling" of "Versnelling" Als ik die weer eens was vergeten
Mijn derde instructeur (En laatste godzijdank) Was een hele relaxede surinamer die er echt een feestje van maakte.
Woensdag, donderdag en vrijdag. Heb vandaag niet gekeken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
twee, niet drie.
Er is vandaag een filmpje geupload wat ik eigenlijk gisteravond wilde uploaden maar er niet toe kwam.
awhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging ik echt met tegenzinzeker omdat ik al paar x gezakt was. Echt hell tijd uit mijn leven was rijbewijs halen.
Ja, maar toch, niet dat men denkt dat ik gestopt ben met, bijvoorbeeld, een hbo opleiding om rijinstructeur te worden, dat zou ik niemand aanraden (of je moet het extreem leuk vinden om te rijden natuurlijk)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo te oud? dat is met omscholing toch ook gewoon het geval.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat voor auto ga je rijlessen in geven?
BMW 3 serie? Renault Clio?
Dat laatste is wel beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn eerste instructeur schreeuwde altijd als ik hem liet afslaan, geen grap.. Dan was het, KAN JE NOU NOG NIET RIJDEN?! (Na les 8)
Mijn tweede instructeur fluisterde altijd alles, kwam hij met z`n hoofd heel dicht bij dat van mij en was het. "Koppeling" of "Versnelling" Als ik die weer eens was vergeten
Mijn derde instructeur (En laatste godzijdank) Was een hele relaxede surinamer die er echt een feestje van maakte.
dat is gewoon de echte volgens mij hoorquote:
Oh succes verderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, dat is deze opleidingbijna klaar ondertussen, auto en dergelijke zijn er al trouwens.
Dankjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
awhwat een klootzak geef me zijn naam en ik leg hem om voor je
was die goeie kloon?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan was het een kloon die hoofdletter i's gebruikte in de naam
Ja dat heb ik dus ook, als er iemand tegen mij gaat schreeuwen gaat het alleen maar averechts werken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat laatste is wel beter.
Mja, ik had zelf al, als iemand tegen mij gaat schreeuwen luister ik helemaal niet meer.
Geregistreerd opdinsdag 28 juni 2016 @ 17:29quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is gewoon de echte volgens mij hoor
doet ie altijd die vieze boelerquote:
Mid juli/begin augustus is de verwachting! Verder alles al geregeld (naam, auto, KvK, Belastingdienst en zuks).quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh succes verder![]()
Wanneer ga je beginnen?
ik hou mijn image graag in stand en zei vandaag ook al hoi tegen je maar zei je niks terug dus beetje rancune ookquote:
ja is toch gwn zn nieuwste accountquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geregistreerd opdinsdag 28 juni 2016 @ 17:29
Wel mooie auto.. wel grootquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar toch, niet dat men denkt dat ik gestopt ben met, bijvoorbeeld, een hbo opleiding om rijinstructeur te worden, dat zou ik niemand aanraden (of je moet het extreem leuk vinden om te rijden natuurlijk)
[..]
[ afbeelding ]
In dit bakjeleren bekleding, houten inleg alles.
ja voel me echt super onwelkom als mensen mij niet groeten ;squote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
doet ie altijd die vieze boeler
maar oh wee als wij geen hoi tegen hem zeggen
Hey Brads ik heb gelezen dat het CBR opnieuw examens gaat afnemen bij mensen met nystagmus. Had jij dat niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat voor auto ga je rijlessen in geven?
BMW 3 serie? Renault Clio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |