Hellingproef is toch simpel man?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik bij een heuvel ben, hoop ik altijd dat stoplicht op groen blijft omdat ik hellingproef niet kan
mij welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:35 schreef Crip het volgende:
Niemand hier die ik geile snapchats mag sturen?
Ja, mja, opzich heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet waar is, je zou in principe veel moeten kunnen dekken met je rijlessen. Als dat niet zo is en je het "examenrondje" leert, dan kun je nog niet overal rijden (zie je eigen voorbeeld met drukke steden). Dat is niet goed, dan doet de instructeur iets verkeerd in mijn ogen
Heb ik allang gehad toch? :Squote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:35 schreef Crip het volgende:
vond het nemesis systeem erg tof, had een zwakke kutorc die ik 6 keer ofzo had verslagen en op het laatst was heel zijn lichaam verneuktquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Net gekocht via G2A, erg vermakelijk.
zegt me ook niksquote:
is geen sneer, maar dan heb je toch veel meer problemen met focus, kan me voorstellen dat het afleidquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kijk, zo`n sneer m.b.t mijn "wiebelogen" is natuurlijk hartstikke grappig.
Maar daar hebben mijn hersens (Het kleine beetje dat ik heb) Daar op aangepast. Heb daar alleen s'nachts last van, omdat ik zoals ze dat noemen, nachtblind ben.
Hoop dat Duitsland ek gaat winnenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt me eigenlijk niet heel veel uit
Hoorn is leuker dan Zaantjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter had je mij gebeld, ik was gekomen. Jweet.
Tuurlijk heb ik een punt. Zelfde met die hellingproef, hoezo kan je dat niet?quote:
Nee, kan het gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hellingproef is toch simpel man?
Als het een hele steile helling is gebruik ik mijn handrem, maar het meeste wat hier in NL is doe ik gewoon op de koppeling. Vaak hoef ik niet eens gas bij te geven
hahh gvdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Braddies ogen als hij drie keer in een kwartier is klaargekomen
Mag mij wel sturenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:35 schreef Crip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |