Dat heb ik al een aantal keren gedaan. Uiteindelijk zit ik een weekend binnen ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja of gewoon eens een flink grote bek trekken en goed ruzie schoppen, misschien dat er dan daarna normaal over gepraat kan worden want dit is wel echt een beetje absurd voor iemand van 16
Pakken ze dan je sleutels af en alle deuren op slot of zo?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:19 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Dat heb ik al een aantal keren gedaan. Uiteindelijk zit ik een weekend binnen ofzo.
nog even jaartje op tanden bijten en gelijk op jezelf gaan wonenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:19 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Dat heb ik al een aantal keren gedaan. Uiteindelijk zit ik een weekend binnen ofzo.
Nee hoor. Gewoon huisarrest.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Pakken ze dan je sleutels af en alle deuren op slot of zo?
Waarom accepteer je dat?quote:
Ja, hij is wel de droompuber voor elke ouder zo te zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hadden mijn ouders ook graag gewild
En waarom is dat niet doorgegaan?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hadden mijn ouders ook graag gewild
quote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Het zijn wel mijn ouders waar ik het nog van moet hebben.
Is het dan allemaal anders?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik zei doe normaal het is zaterdag
pics van je zusjequote:Op zondag 3 juli 2016 09:27 schreef Dingflofbips het volgende:
Niemand vraagt om pics van het zusje??
zaterdag anders dan doordeweeks? Ja lijkt me wel, weet niet hoor maar hier ging iedereen ook gewoon uit op z'n zestiende.. Jij wordt rond 11 uur naar je bed gestuurd door je ouders. Doe normaal..quote:
Nee als je tegen ze zegt dat ze normaal moeten doen bedoelt ie volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2016 09:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zaterdag anders dan doordeweeks? Ja lijkt me wel, weet niet hoor maar hier ging iedereen ook gewoon uit op z'n zestiende.. Jij wordt rond 11 uur naar je bed gestuurd door je ouders. Doe normaal..
zover kwam het nooit want mijn ouders waren niet zo achterlijk om me naar bed te sturenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee als je tegen ze zegt dat ze normaal moeten doen bedoelt ie volgens mij
Ja, klopt. Juist op zo'n dag niet naar buiten mogen heeft natuurlijk het meeste effect voor ze.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee als je tegen ze zegt dat ze normaal moeten doen bedoelt ie volgens mij
Nee, en terecht.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zover kwam het nooit want mijn ouders waren niet zo achterlijk om me naar bed te sturen
Dat heb je zelf in de hand maat..quote:Op zondag 3 juli 2016 09:31 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ja, klopt. Juist op zo'n dag niet naar buiten mogen heeft natuurlijk het meeste effect voor ze.
hehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |