bohhh lekker zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke vette schnitzel met bacon en kaas en daarvoor een voorgerecht met allerlei soorten vis.
wat zei je moeder toen je haar feliciteerde namens mij?quote:
"oh oke grappig"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zei je moeder toen je haar feliciteerde namens mij?
Uurtje wachten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja man, kon alleen geen dessert meer op
ja hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik zei dat een paar mensen van een forum haar feliciteerden.
even kotsen danquote:
Misselijke figurenquote:
Dan zij.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou echt zo agressief worden als ik dat met mijn eigen ogen zou zien dat ik niet na zou denken dat ik een ergere straf zou krijgen dan hun denk ik
Hunniequote:
Die reacties op fp vind ik dan wel weer zorgwekkend. Mensen passen hier blijkbaar graag de doodstraf voor toe...quote:
Hebben zij andere vrienden dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik merk echt dat ik altijd degene ben die vrienden vraag om wat te doenbest irritant
jaquote:
reacties op fp zijn altijd erg discutabel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die reacties op fp vind ik dan wel weer zorgwekkend. Mensen passen hier blijkbaar graag de doodstraf voor toe...
Vermoeiend is dat ja, dat jij de enige bent die initiatief neemtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik merk echt dat ik altijd degene ben die vrienden vraag om wat te doenbest irritant
Ja, ze geven het vaak ook gewoon toe dat zij niet zo zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat ja, dat jij de enige bent die initiatief neemt
Ja dat is wel kut ja, dan zijn zij meer vriend van jou dan jij van hen. Heb ik ook met sommige mensen.quote:
Dat nog niet eens zozeer, meer dat ze niet zo van het initiatief nemen zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut ja, dan zijn zij meer vriend van jou dan jij van hen. Heb ik ook met sommige mensen.
Ik heb twee vriendengroepen en losse vrienden, maar die groepen zijn allebei niet heel erg hecht. We gaan niet samen op vakantie ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:41 schreef supersof het volgende:
Of dat ze een vriendengroep hebben en dan daar vaker mee afpreken
vind het wel jammer dat ik niet zo'n groep heb, heb alleen maar losse vriendinnen
Heb wel een vriendinnengroepje op school, maar we zijn niet zo hecht meer omdat we met groepsopdrachten soms echt bitches zijn danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb twee vriendengroepen en losse vrienden, maar die groepen zijn allebei niet heel erg hecht. We gaan niet samen op vakantie ofzo.
Ah right, sommige van mijn vrienden ken ik wel via school maar ik heb wel een onderscheid tussen vrienden en schoolvrienden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb wel een vriendinnengroepje op school, maar we zijn niet zo hecht meer omdat we met groepsopdrachten soms echt bitches zijn dan
Ja dat heb ik ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ah right, sommige van mijn vrienden ken ik wel via school maar ik heb wel een onderscheid tussen vrienden en schoolvrienden.
Ik niet per se. Of ik doe het zo dat iedereen het doet zoals ik het graag zie en dan gebeurt het ook wel op die manier, of ik denk: oke laat maar zitten deze, zeg maar wat ik moet doen en ik lever het minimale en bemoei me nergens meequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
Gezamelijke opdrachten haat ik sowieso.
Met vrouwen samenwerken is sowieso een hel, altijd passief agressief.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet per se. Of ik doe het zo dat iedereen het doet zoals ik het graag zie en dan gebeurt het ook wel op die manier, of ik denk: oke laat maar zitten deze, zeg maar wat ik moet doen en ik lever het minimale en bemoei me nergens mee
meestal met eerste scenario wel ruzie
En laat ik nu net met 140 vrouwen en 10 mannen in mijn leerjaar zitten en 0 mannen in mijn klasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met vrouwen samenwerken is sowieso een hel, altijd passief agressief.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
En laat ik nu net met 140 vrouwen en 10 mannen in mijn leerjaar zitten en 0 mannen in mijn klas
ja die zullen wel genieten van de catfights hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
Wel nice om andere redenen voor die 10 guys btw
saaiquote:
De meeste doen dat ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:54 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat jullie mannen voetbal konden kijken en fokken tegelijk
wie spelen er danquote:
Duitsland-Italie,kwartfinalequote:
oh vandaar dat het hier zo rustig isquote:
Ga ook lekker kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh vandaar dat het hier zo rustig is
ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |