Ligt eraan welk restaurant je gaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ook serieus dingen lekkerder dan in een restaurant. Indiaas bv kookt mn broertje veel beter dan wat ik tot nu toe heb gehad als ik uit eten gingNiks mis mee
Vind m'n moeders eten ook best vaak beter dan Midden Oosterse restaurants, of even goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ook serieus dingen lekkerder dan in een restaurant.
Soms wel ja, maar iets wat vertrouwd is is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk restaurant je gaat.
Maar als ik uit eten ga probeer ik sowieso vaak iets wat ik thuis nooit eet.
Meeste is beetje zelfde ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Indiaas sowieso erg matig qua restaurants.
Gheh.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan is je mening dus niks waard.
Dan ga ik meestal wel gewoon voor een goed stuk vlees of visquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar iets wat vertrouwd is is ook niet verkeerdJe betaald toch hoop geld
De vriendin van mn broertje kan ook heerlijk dat koken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind m'n moeders eten ook best vaak beter dan Midden Oosterse restaurants, of even goed.
Doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon weer fixen hoor![]()
![]()
Kan zo erg genieten van die voorgerechten altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vriendin van mn broertje kan ook heerlijk dat koken.
Echt heel, heel erg lekkere keuken hoor.
Denk dat jij ook qua rijst eenzijdig geewend bent, je hebt hele lekkere rijstsoorten hoorquote:
kom xtje bij mij eten bbyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Rijst is echt genot als je het lekker maakt
Turkse rijst vooral vind ik
Nee hoor Syrische rijst is pas goedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Rijst is echt genot als je het lekker maakt
Turkse rijst vooral vind ik
ik heb verschillende soorten rijst geproefd, zelfs zwarte rijst.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij ook qua rijst eenzijdig geewend bent, je hebt hele lekkere rijstsoorten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |