Pierogi is ook wel lekker man beetje ravioli achtig ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet ook heel veel pierogi volgens de mrs.
Ik vind dat het wel meevalt.
Wij van WC Eend...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn tosti's zijn echt HEEL erg lekker
In Polen maken de vrouwen dat altijd voor een week vooruit in het weekend.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pierogi is ook wel lekker man beetje ravioli achtig ofzo
mijne ookquote:
Tjap die pierogi tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen maken de vrouwen dat altijd voor een week vooruit in het weekend.
als je snachts beetje honger hebt gewoon die pierogi eten
Nu ze niet meer hoeft te werken besteed ze er ook elke dag superveel tijd aan.quote:
Mijn broertje kan ook bijzonder goed koken voor iemand van 17.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als je het nooit geproefd heb mag je er geen mening over hebben
Veel meegekeken met je moeder misschienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe die het heeft geleerd is me een raadsel.
Ja, geen idee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel meegekeken met je moeder misschien
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want alle ingrediënten apart zijn lekker en dan samen ultiem genot
Kan jij wel een beetje koken meneer?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel meegekeken met je moeder misschien
Vind ook serieus dingen lekkerder dan in een restaurant. Indiaas bv kookt mn broertje veel beter dan wat ik tot nu toe heb gehad als ik uit eten gingquote:
Matig. Ik kan wel wat. Maar ik heb er de benodigdheden ook niet voor. Moet maar snel verhuizenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan jij wel een beetje koken meneer?
Ik vind Indiaas sowieso erg matig qua restaurants.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ook serieus dingen lekkerder dan in een restaurant. Indiaas bv kookt mn broertje veel beter dan wat ik tot nu toe heb gehad als ik uit eten gingNiks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |