Wat eet je overige 2 dagen dan?quote:
lekker hoorquote:
Hebje weleens broccoli-zalm taart op?quote:
lijkt me vies bahquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebje weleens broccoli-zalm taart op?
Dat is echt heel lekker, en gezond
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zit daar ook iets van kruidenboter bij?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon broccoli, zalm, ei, met bladerdeeg shit enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zit daar ook iets van kruidenboter bij?
Tenminste dat is de eerste connectie die ik ermee maak.
KLBquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
huh
hebben ze hier ook al een luchthaven forum?
oh dan eerder de broccoli vervangen door spinaziequote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon broccoli, zalm, ei, met bladerdeeg shit enzo.
moet bijna overgeven als ik dat moet etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon broccoli, zalm, ei, met bladerdeeg shit enzo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
moet bijna overgeven als ik dat moet eten
nee oke grapje
maar vind dat echt heel vies
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Structuur is wel wat zacht jaKan je inderdad niet altijd van houden
Jij eet zeker chicken tonight als je een keer rijst moet etenquote:
die broccoli is dan echt goor hard en dat ei is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Structuur is wel wat zacht jaKan je inderdad niet altijd van houden
nog een jeugdtraumaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij eet zeker chicken tonight als je een keer rijst moet eten
Die ei maakt het zo vies.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
die broccoli is dan echt goor hard en dat ei is echt verschrikkelijk
Chicken tonight is daadwerkelijk om te kotsen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat dachten ze in die fabriek ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chicken tonight is daadwerkelijk om te kotsen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat dachten ze in die fabriek ook
en daarna alles terug in die potjes stoppen
Nee mijn moeder kookt primaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertelquote:
Klinkt ook smerig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:55 schreef Paxcon het volgende:
aardappelanders (of hoe het mag heten) is ook al zo smerig
ja he, heel dat bladerdeeg word er ook vies vanquote:
Grappig dat je dat zo vies vind. Kan me niet indenken wat er zo vies aan isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he, heel dat bladerdeeg word er ook vies van
Wat eet je vooral?quote:
dat ken ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:55 schreef Paxcon het volgende:
aardappelanders (of hoe het mag heten) is ook al zo smerig
Ik vind het niet zo heel vies als Sof. Maar ik kan het wel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo vies vind. Kan me niet indenken wat er zo vies aan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Elke dag verschillend, de ene keer pasta met gorgonzola. Dan weer gewoon aardappels en groente en vlees. Dan weer een rijstgerecht wat me moeder zonder pakje maakt en altijd bij de groenteboer haalt. Ja niks mis mee.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jevader zet dikke troll straks op je bruiloft dat jullie tijdens het diner smac gaan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Waar is de Bigos, barszcz, zapiekanka en pierogi in deze.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Elke dag verschillend, de ene keer pasta met gorgonzola. Dan weer gewoon aardappels en groente en vlees. Dan weer een rijstgerecht wat me moeder zonder pakje maakt en altijd bij de groenteboer haalt. Ja niks mis mee.
Bruiloft? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jevader zet dikke troll straks op je bruiloft dat jullie tijdens het diner smac gaan eten
Dat vind ik zo vies he.quote:
Niks mis meequote:
omgquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
iewlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |