Iedereen wil jouquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook? je bent gwn alleen hoor, lig voor het oprapen
ja lekker ander onderwerp. Zo gemakkelijk kom je er niet mee weg. Jij, als Gutmensch gebruikt het woord kanker tegen mij. Leg dat nou maar 'ns uit.quote:
Hou eens op met kankeren op dpquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja lekker ander onderwerp. Zo gemakkelijk kom je er niet mee weg. Jij, als Gutmensch gebruikt het woord kanker tegen mij. Leg dat nou maar 'ns uit.
Keep me apprised.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja lekker ander onderwerp. Zo gemakkelijk kom je er niet mee weg. Jij, als Gutmensch gebruikt het woord kanker tegen mij. Leg dat nou maar 'ns uit.
Keep me apprised.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Gewoon tomatenpurree ja tog.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:16 schreef Wexler het volgende:
[..]
Las dat India in rep en roer is omdat ze dat nu niet kunnen bereiden vanwege de tomatenoogst.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]Echt kanker van jou hoor, dp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Stfu ouwe smeerkeesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Keep me apprised.
quote:
Dan moeten ze er wel zijn, natuurlijkquote:
hoe laat heb je besteld?quote:
Ik heb niets besteld bij Los Pollos Hermanosquote:
Zo'n 50 minuten terugquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb niets besteld bij Los Pollos Hermanos
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]Precies. Makkelijk uitlullen met een smiley. Ik zie geen argumenten. Ehm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |