moeten ze zelf weten?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ga je met je ticket van 90 euri maar niet omdat er een klein kansje op een aanslag is. Er is ook een kans op een aanslag op Amsterdam centraal, dat houdt ook niemand tegen.
dan snap ik je reactie nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dan mag ik er nog wel wat van vinden.
maakt niet uitquote:
rip nate doggquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik luister ook wel eens ordinaire nummers
ken je die?
luister deze best vaakquote:
pak m aanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij begint een heel verhaal tegen mij op te steken snotaap
Jij hebt dat soms nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij begint een heel verhaal tegen mij op te steken snotaap
Is dit al gerel, ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gerel doet me denken aan de goede oude tijd
Met Rensie Rensie
Gerel, rlly?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gerel doet me denken aan de goede oude tijd
Met Rensie Rensie
Is je matige intelligentie een gevoelig puntje?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij moet ff je smoel houden tegen mij gore lafbek je weet niet tegen wie je het heb
Sowieso rellen op het internet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
Ja, als dit al rellen is ben je niet heel veel gewend nee
zegt de scholier paboquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is je matige intelligentie een gevoelig puntje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |