Dat hoop ik voor niemand. Gwn cash uit zak betalen tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop voor opso dat ze nooit hypotheek moet pakken
Omdat mensen die dat doen falen in de praktijk. Leraar zijn is een vak dat je moet leren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom geen uni en educatieve master.
Manman.
Jammer genoeg een vak wat weinig betaald.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat mensen die dat doen falen in de praktijk. Leraar zijn is een vak dat je moet leren.
En wat voor vak wil je later gaan doceren?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ga bank beroven denk ik.
[..]
Jammer dat ik jou niet in de klas heb.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg een vak wat weinig betaald.
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is dat niet erg maar als eenverdiener ga je er geen 7 kinderen van onderhouden
Genderstudiesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat voor vak wil je later gaan doceren?
Ja sluit mij ff buiten ofzo jezus christusquote:
Ik moest lachenquote:
dan heb jij feminisme dus nodig xdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik trouw gewoon rijke vrouw hoor
Wil je het in het buitenland vieren?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit uit verveling vies te zoeken waar we NYE gaan vieren
Ja, willen we doen.quote:
Dat wil ze ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je straks stage lopen bij chloro
Ik heb het paar keer in Oostenrijk gevierd met witersportquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, willen we doen.
Beetje klaar met die saaie NYE feestjes die altijd tegenvallen
In London ook niet denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het paar keer in Oostenrijk gevierd met witersport
En 1 keer in ParijsDaar moet je dus geen NYE gaan vieren
Doodsaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |