Hoezo quote je mij halve zoolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij eigenlijk dat ik drents ben?
Materialisme als filosofisch concept bedoel ik hè, niet dat je geen mooie shit mag hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige wat Jezus zegt is dat het voor een rijk persoon moeilijker is om in de hemel te komen dan voor een kameel door een oog van de naald te kruipen
hij heeft gefapt hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik en mortie zijn ook close, suïcide pact nofap alles
oh verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Materialisme als filosofisch concept bedoel ik hè, niet dat je geen mooie shit mag hebben.
Zijn jullie van de SuicideGirlsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb een fantastisch mooie zwembroek gekocht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer wordt het trouwens weer gvd zomerweer, heb zoveel leuke zomerkleertjes
Mooie quote heb je in je sig staan. Die is van Marx toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook, speciaal een korte broek gekocht en die demonstratief gedragen in de regen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een fantastisch mooie zwembroek gekocht.
Wel duur.
Maar oh wat is ie mooi.
Maar eerst kreeg ik de verkeerde maat maar nu de goede.
Met jullie broekjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, speciaal een korte broek gekocht en die demonstratief gedragen in de regen.
Ja. Allemaal jurkjes en alles. Is het regenachtig. Moet ik me voortaan toch meer tijdens de sale inhouden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat zei je een keer in de ABSURDEQUIZ op fokquote:
daar kan ik geen uitspraken over doen want ik ben domquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie quote heb je in je sig staan. Die is van Marx toch?
o oja daar was jij ook jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je een keer in de ABSURDEQUIZ op fok
ABSURDEQUIZ was toch wel de grootst lachwekkende rotzooi op FOK! ooit.quote:
Ja die sales he gvd heb zoveel gekochtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Allemaal jurkjes en alles. Is het regenachtig. Moet ik me voortaan toch meer tijdens de sale inhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |