Ook. Maar ook met jet feit dat ik meer voor minder heb aangeschaft dan m`n bedoeling wasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je blij met de 9 andere boeken neem ik aan
Misschienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen wel weer beginnen anders
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa, zo mooi als je je haar dan omhoog doetlove mango
Ja, dat vind ik wel een vrij Calvinistisch kenmerk hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook. Maar ook met jet feit dat ik meer voor minder heb aangeschaft dan m`n bedoeling was
&proudquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je lol hebt aan iets goedkoop kopen.
Niets hebben met "autos en blingbling"
Ja, dan ben je een calvinist.
aardbeien?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben niet meer zo gek op chocolate
Daar is niets mis mee verder.quote:
Nee maar wel baas dat ik het zo goedkoop kon pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Een boek is niet leuker als je het voor 2 euro koopt of voor 20 euro.
kkr kaasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind leuker om tijdens sale te shoppen hoor
Jij lijkt het als iets negatiefs te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee verder.
Ik snap ook niet waarom mensen calvinisme als iets negatiefs zien.
Ik heb er verder weinig mee.
Ik vind calvinisme meer dat je bescheidenheid toont en niet te trots en uibundig je uit en leeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel een vrij Calvinistisch kenmerk hoor.
Maar soit. Daar zullen we in verschillen.
Oh nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lijkt het als iets negatiefs te zien.
Ik drink wel veel alcohol, dat is een beetje een paapse gewoonte.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind calvinisme meer dat je bescheidenheid toont en niet te trots en uibundig je uit en leeft.
Dat is ook een onderdeel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind calvinisme meer dat je bescheidenheid toont en niet te trots en uibundig je uit en leeft.
wtfquote:
Bourgondiėr?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik drink wel veel alcohol, dat is een beetje een paapse gewoonte.
Een beetje allochtoon staat in een veel te duur jasje, zelfs al zou ie daar 2 weken niet voor moeten etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
wtfhet is toch leuk om meer dingen te kunnen kopen
Beetje allochtoon zou lekker in turkistan moeten blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje allochtoon staat in een veel te duur jasje, zelfs al zou ie daar 2 weken niet voor moeten eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |