Als je het zo formuleert noem je alle Marokkanen ongewenste entiteiten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
We zullen over een aantal jaren ''geschokt'' en ''verbijsterd'' zijn als je groepjes kaalkopjes krijgt die dit soort ongewenste entiteiten zonder onderscheid in coma trappen.
Ah ja, wanneer de 'revolutie' van Karskens begint toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
We zullen over een aantal jaren ''geschokt'' en ''verbijsterd'' zijn als je groepjes kaalkopjes krijgt die dit soort ongewenste entiteiten zonder onderscheid in coma trappen.
Daarom op een bepaalde blonde meneer stemmen in maart.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef Harvest89 het volgende:
Kansenparels overal.
Wordt alleen nog maar erger, en niemand doet er wat aan.
Nee en het zal me een worst wezen of het een Marokkaan, Turk of roomblanke Gucci pet is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert noem je alle Marokkanen ongewenste entiteiten.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat we wel die kant op gaan op deze apathische manier.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah ja, wanneer de 'revolutie' van Karskens begint toch?
Hoor die dingen al 10 jaar.
Dat sowieso, maar net of hij veel kan veranderen joh.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Daarom op een bepaalde blonde meneer stemmen in maart.
Dingen zijn al een stuk erger dan 10 jaar terug. Ooit barst de bom wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah ja, wanneer de 'revolutie' van Karskens begint toch?
Hoor die dingen al 10 jaar.
Maar worden ze niet gewoon verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Woestijnvos het volgende:
Je moet die kutjongeren een knuppel in de nek leggen.
Hilversum-Oost beeft was inderdaad wat treffender geweest. Nog beter was geweest: <insert buurt waar het plaatsheeft> beeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is natuurlijk tuig, maar "Hilversum beeft" is wel weer een typisch Telegraafse overdrijving. Hilversum beeft helemaal niet.
Zelfs dat valt wel mee. Het is overlast en het is tuig, maar ze schuilen daar niet trillend als een riet onder hun bedden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hilversum-Oost beeft was inderdaad wat treffender geweest. Nog beter was geweest: <insert buurt waar het plaatsheeft> beeft.
Jij woont er zelf? Wie weet durft daar niemand na een bepaalde tijd de straat op. Maar jij lijkt meer te weten, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou zelf
[..]
Zelfs dat valt wel mee. Het is overlast en het is tuig, maar ze schuilen daar niet trillend als een riet onder hun bedden.
Ik ken de buurt enigzins en nee ik woon er zelf niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij woont er zelf? Wie weet durft daar niemand na een bepaalde tijd de straat op. Maar jij lijkt meer te weten, vandaar de vraag.
We mogen het niet zeggen maar we zeggen het al meer dan 10 jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:36 schreef PXY225 het volgende:
Ze worden Marokkanen genoemd, en we mogen dat niet zeggen...
Hilversum beeft...
What's next, Hilversum capituleert?
Duurt niet lang meer. Ze fokken als konijnen. En de deur staat nog steeds wijd open.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef MMXMMX het volgende:
Laat ze nog maar ff doorgaan ze creëren steeds mee vijanden onder de Nederlandse bevolking
Tot dat de bom een keer barst
Ik hoorde laatst de opmerking WIJ ZIJN MET MEER !!
Het kleine groepje wat overal isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:48 schreef Enchanter het volgende:
Is dat die zelfde kleine groep weer , waar men het altijd over heeft ?
Ze zijn dus weer op tournee , welke plaatst doen ze morgen aan ?
En als dank daarvoor werden we 10 jaar lang uitgemaakt voor racisten totdat ook de knuffelbrigade het woord Marokkanen in de mond durfde te nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We mogen het niet zeggen maar we zeggen het al meer dan 10 jaar.
Volgens mij word je voor racist uitgemaakt als je dit gedrag koppelt aan de etniciteit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En als dank daarvoor werden we 10 jaar lang uitgemaakt voor racisten totdat ook de knuffelbrigade het woord Marokkanen in de mond durfde te nemen.
De Nederlander an sich is heel laf.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 04:00 schreef Elfletterig het volgende:
Schrijnend is vooral het gebrek aan daadkracht bij de overheid, die garant hoort te staan voor de veiligheid van burgers. Zouden deze Marokkaanse jongeren zich op deze manier misdragen in Marokko, dan werden ze keihard aangepakt en bestraft. In het softe Nederland hebben ze nagenoeg vrij spel.
Als die stageplaats in Marokko is wil ik daar best geld aan bijdragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:27 schreef flibber het volgende:
oke, wie heeft vergeten deze kansenparels een stageplek te geven
Dat vind ik dus het trieste. Men kijkt ervan weg en doet niets.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef Harvest89 het volgende:
Kansenparels overal.
Hij is ook echt nog zo'n klassieke kut PvdA'er, die de problemen in zijn stad gewoon niet wil zien, laat staan om er iets aan te doen.quote:
Ik denk dat het meer met braafheid te maken heeft. En met opvoeding.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
De Nederlander an sich is heel laf.
O echt?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef female81 het volgende:
Inmiddels hebben sommige huizen in die Hilversumse buurt tralies voor de ramen.
Tja, je moet íets.
Jij dus ook niet. Lekker makkelijk, anderen verwijten wat je zelf doet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef Harvest89 het volgende:
Kansenparels overal.
Ik heb altijd geleerd dat vele kleintjes één grote maken.quote:
Dit spreekt toch boekdelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:39 schreef wolkentoetje het volgende:
Moskeebezoekers die na het avondgebed in de buurt blijven hangen en overlast veroorzaken..
Jij bent geen Nederlander?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Irritant is dat vaak wel, die bangheid van Nederlanders. Echt een volkje dat veel te lief en zachtaardig is voor zulke lui.
Die kansenparels zijn niet minder erg dan de pvv stemmende kansenparels. Die schooiers zijn net zo ongewenst als alle andere kansenparels.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef Harvest89 het volgende:
Kansenparels overal.
Gewoon zelf oplossen met burgerpatrouilles.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het trieste. Men kijkt ervan weg en doet niets.
In Amsterdam Noord speelt iets vergelijkbaars af maar de bewoners in die buurt krijgen nul op het rekwest van burgemeester van der Laan. Van der Laan weigert een samenscholingsverbod in te voeren omdat je hiermee het slechte imago van die buurt zou bevestigen en bovendien zegt hij geen extra geld toe voor meer mankracht om dit probleem aan te pakken. Te krankzinnig voor woorden. Een burgemeester die buigt voor terreur.
Klein percentage??quote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef Scjvb het volgende:
Ergens deed de TT mij hieraan denken
[ afbeelding ]
Aanpak is hard nodig, maar het betreft wel 'n klein percentage van alle Marokkanen dat de boel verstiert.
Wij hebben geen last van tirannen, wij hebben last van 'indringers', da's m.i. heel iets anders.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef Scjvb het volgende:
Ergens deed de TT mij hieraan denken
[ afbeelding ]
Aanpak is hard nodig, maar het betreft wel 'n klein percentage van alle Marokkanen dat de boel verstiert.
Onder de jongens zijn het er best veel, en daar merken wij hier ook af en toe wat van in onze buitenwijken.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klein percentage??
Overal is overlast, Ede, Amsterdam, Hilversum, Almere, Amersfoort etc.
Om maar even een voorbeeld te noemen;
Van de jongens van Marokkaanse herkomst die in 1984 zijn geboren, werd 61,4 procent tussen 1996 (toen ze 12 werden) en 2010 één of meer keren van een misdrijf verdacht. Onder jongens van autochtone herkomst is dat 24,8 procent.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-er-onder-marokkanen
Helemaal geen klein percentage dus, de PVV is echt niet zo groot geworden voor niks, zij maken het er zelf naar.
Dat weet ik ook wel. Maar in de zin van het op je kop laten zitten en 'beven voor Marokkaans tuig' zie ik ergens toch een vergelijking.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben geen last van tirannen, wij hebben last van 'indringers', da's m.i. heel iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |