abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 1 juli 2016 @ 22:36:37 #101
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163447139
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is het niveau van Ryan Verlinde.
Lekker op de man spelen is het niet?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 1 juli 2016 @ 22:38:50 #102
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163447195
Er gebeurt nog wel meer daar wat het nieuws niet haalt, wat ik van mensen die daar nog wonen dan weer hoor.
Alle feesten zoals die er vroeger waren zijn er al niet meer. De internationale clubs ( waar je kan eten, zwemmen, tennissen, etc ) sluiten al vroeg in de avond. De hotels (raddisson, westin etc) geven geen knalfeesten meer) mensen zijn nu helemaal aangewezen op privé huisfeesten waar ook al zenuwachtig over gedaan wordt deze te houden.

Kut met peren in dit soort landen voor westerlingen tegenwoordig. Hard werken en vlug je huisje in en er tot aan de volgende dag niet meer uitkomen is hoe ze het tegenwoordig doen
Mai pben rai~!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 22:40:02 #103
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_163447239
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:38 schreef KNAK het volgende:
Er gebeurt nog wel meer daar wat het nieuws niet haalt, wat ik van mensen die daar nog wonen dan weer hoor.
Alle feesten zoals die er vroeger waren zijn er al niet meer. De internationale clubs ( waar je kan eten, zwemmen, tennissen, etc ) sluiten al vroeg in de avond. De hotels (raddisson, westin etc) geven geen knalfeesten meer) mensen zijn nu helemaal aangewezen op privé huisfeesten waar ook al zenuwachtig over gedaan wordt deze te houden.

Kut met peren in dit soort landen voor westerlingen tegenwoordig. Hard werken en vlug je huisje in en er tot aan de volgende dag niet meer uitkomen is hoe ze het tegenwoordig doen
En waarom was er ineens deze verandering? Regering?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 22:44:57 #104
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163447479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En waarom was er ineens deze verandering? Regering?
Geen idee, lijkt mij de opkomst van groepen als IS.
De regering hangt er daar ook maar halfbakken bij. Er is wel genoeg politiemacht op de been, checkpoints her en der, maar dat was er in Turkije ook, in Brussel ook,.. Parijs ook.
Mai pben rai~!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 22:45:45 #105
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_163447509
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Geen idee, lijkt mij de opkomst van groepen als IS.
De regering hangt er daar ook maar halfbakken bij. Er is wel genoeg politiemacht op de been, checkpoints her en der, maar dat was er in Turkije ook, in Brussel ook,.. Parijs ook.
Ja weet niet of je het kan voorkomen. Denk het niet eigenlijk.

Nja jammer dat het zo veranderd is.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 22:56:15 #106
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_163447948
Heeft iemand betrouwbare bron hoe het nu staat?

Reuters is wel betrouwbaar toch?

ReutersWorld twitterde op vrijdag 01-07-2016 om 21:49:13 BREAKING: Islamic State claims responsibility for attack on cafe in Bangladesh, says more than 20 people killed: Amaq news agency reageer retweet
pi_163448288
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:50 schreef Infection het volgende:
Ze zullen wel weer de religie van de vrede aanhangen.
90% van de bevolking ginder wel.
Ура для россии
pi_163449432
Telegraaf:

quote:
Een groep van acht of negen gewapende mannen, vermoedelijk terroristen, viel eerder op de avond het Spaanse restaurant Holey Artisan Bakery binnen. Dat is populair bij buitenlandse bezoekers. Volgens diplomatieke bronnen worden twintig tot dertig mensen, zowel gasten als personeel, gegijzeld. Een ontsnapte werknemer vertelde dat de daders 'Allahu Akbar' (God is groot) riepen toen ze naar binnen stormden.
Wat moeten het anders zijn? De lokale toneelvereniging die Band of Brothers naspeelt :? :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163449484
is het nog gaande eigenlijk
  vrijdag 1 juli 2016 @ 23:51:03 #110
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_163449486
Zou die instelling de reden zijn dat Birma liever geen Bengaalse kolonisten op haar grondgebied heeft?
pi_163449736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 23:50 schreef skysherrif het volgende:
is het nog gaande eigenlijk
Jazeker. Het gaat nog wel tot morgen door. De hele wijk moet uitgekamd worden. Ze hadden het gemunt op een chique buurt waar vooral Europeanen en Amerikanen wonen..... De afgelopen maanden hebben ze al verscheidene Bengaalse atheďsten, seculieren, homoseksuelen en bloggers neergestoken. Dit was het volgende project.
pi_163449830
We wachten op de bestorming.
pi_163450032
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:06 schreef Bolasie het volgende:
We wachten op de bestorming.
livestream?:O
pi_163450082
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou die instelling de reden zijn dat Birma liever geen Bengaalse kolonisten op haar grondgebied heeft?
Niemand wil ze. Als ze in Thailand aankomen met hun schuiten dan slepen de Thaise autoriteiten ze zonder blikken en blozen weer terug de zee op. Je ziet huilende mannen, vrouwen en kinderen maar ze hebben totaal geen boodschap aan. Niet zonder reden. Zodra hun buikje gevuld is, ze een huis hebben daarna begint het sprookje van radicalisering en ander ongein pas. Tot die tijd zijn ze zielig.
pi_163450204
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Niemand wil ze. Als ze in Thailand aankomen met hun schuiten dan slepen de Thaise autoriteiten ze zonder blikken en blozen weer terug de zee op. Je ziet huilende mannen, vrouwen en kinderen maar ze hebben totaal geen boodschap aan. Niet zonder reden. Zodra hun buikje gevuld is, ze een huis hebben daarna begint het sprookje van radicalisering en ander ongein pas. Tot die tijd zijn ze zielig.
quote:
Volgens de Verenigde Naties zijn de Rohingya één van de meest vervolgde minderheden ter wereld. Door het racistisch en religieus geweld tegen dit volk zijn in loop der tijd honderdduizenden gevlucht naar Bangladesh en andere nabijgelegen landen. De junta van Myanmar heeft meerdere malen twee minderheden (Rohingya en Chinezen) in Myanmar vervolgd door hetzes tegen deze volkeren te stichten.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rohingya_(volk)
pi_163450226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Prima, terug naar hun thuisland Bangladesh. Dan blijven tenminste nog een aantal landen bevrijdt van islamitische terreur.
pi_163450232
#PrayforBangladesh
#JeSuisSpaansRestaurant
pi_163450259
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:24 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Prima, terug naar hun thuisland Bangladesh. Dan blijven tenminste nog een aantal landen bevrijdt van islamitische terreur.
Je leest net dat zij vervolgd worden en zijn en dan alsnog een opmerking maken over islamitisch terreur?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:27:52 #119
198365 Morendo
The Real Deal
pi_163450317
Ik snap dergelijke gijzelingen nooit zo. Wat is je leverage? Schiet gewoon iedereen dood en blaas je op/raak in een vuurgevecht met de bestormende agenten.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_163450326
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je leest net dat zij vervolgd worden en zijn en dan alsnog een opmerking maken over islamitisch terreur?
Alle minderheden in islamitische landen worden vervolgd: yezidi, kopten, atheďsten, seculieren, homo- en bikseksuelen. Ik heb je niet een keer betrapt op een uitspraak daarover. Ik kan niet rauwig om zijn als volkeren ze liever niet hebben in hun thuisland. Aziaten zijn over het algemeen niet zo ver heen dat ze politiek correct te werk gaan.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:28:58 #121
198365 Morendo
The Real Deal
pi_163450351
quote:

[..]

Nazi's worden toch ook vervolgd? Maakt ze nog niet zielig.....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_163450397
quote:

[..]

IS heeft aangegeven dat ze vanuit Bangladesh aanslagen in Myanmar aan het voorbereiden zijn. Ze gaan uitbreiden naar de boeddhistische terreurstaat Myanmar.
SIMON
pi_163450507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:30 schreef PXY225 het volgende:

[..]

IS heeft aangegeven dat ze vanuit Bangladesh aanslagen in Myanmar aan het voorbereiden zijn. Ze gaan uitbreiden naar de boeddhistische terreurstaat Myanmar.
Ja geloof dat wat er met deze groep gebeurd is daar van los staat :P

Maar slaap lekker mensen.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:36:58 #124
24329 KNAK
ff w88,......
pi_163450528
Het is bijzonder dat ze geen internationale club binnen zijn gestormd.

De nordic club zit er 2 minuten lopen vandaan; vol met Zweden/Finnen/Denen en groepen ander internationaal volk wat naar binnen mag op vertoning van hun eigen clubpas (zo had ik een NLe club pas waarmee ik ook de internationale clubs mee binnen kon komen) en volk wat ingeschreven kan worden door een lid als ze geen pas hebben

Nederlandse club zit er nog geen 5 minuten lopen ten westen van dat restaurant. Nederlanders, ander internationaal volk, en met genoeg guesthouse gasten, ook internationaal

Genoeg ander internationaal gebeuren op die map en er iets buiten te vinden. Een restaurant pakken is nogal algemeen, want ook lokaal volk is er te vinden, meer dan in die internationale clubs. ( op het personeel na )

Linksonder het appartement waar ik toen woonde :{
Mai pben rai~!
pi_163450551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:36 schreef KNAK het volgende:
Het is bijzonder dat ze geen internationale club binnen zijn gestormd.

De nordic club zit er 2 minuten lopen vandaan; vol met Zweden/Finnen/Denen en groepen ander internationaal volk wat naar binnen mag op vertoning van hun eigen clubpas (zo had ik een NLe club pas waarmee ik ook de internationale clubs mee binnen kon komen) en volk wat ingeschreven kan worden door een lid als ze geen pas hebben

Nederlandse club zit er nog geen 5 minuten lopen ten westen van dat restaurant. Nederlanders, ander internationaal volk, en met genoeg guesthouse gasten, ook internationaal

Genoeg ander internationaal gebeuren op die map en er iets buiten te vinden. Een restaurant pakken is nogal algemeen, want ook lokaal volk is er te vinden, meer dan in die internationale clubs. ( op het personeel na )

[ afbeelding ]

Linksonder het appartement waar ik toen woonde :{
Wat gaat nu gebeuren? Het lijkt mij dat iedereen gewoon naar huis gaat als dit voorbij is? Gezien het risico.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')