abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:12:46 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_163569809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 22:02 schreef Skittles het volgende:
Mijn kind kreeg zweepslagen als ze het waagde te kruipen. Daarom liep ze al met 10,5 maand. Zouden jullie ook moeten doen :{w

Annie en de soepstengel O+ O+ wat een geduld ook en blij blijven kijken :o

Mauw O+ jullie O+

Stuiterdreumes van Kris _O-

De afgelopen paar dagen heb ik thuis een thema ontdekt. "Nee" en "niet". Het liefst de dramatische zin "Nee, niet doen! Genoeg!" Uit haar mond natuurlijk. Hoe durf ik het in mijn hoofd te halen mee te kleuren zonder toestemming van madame
het valt me nog mee dat lou dit nu pas doet eigenlijk O+

Nee. Nej. NEEEEEEEE (hoge pieptoon). :(
disclaimer
pi_163570433
Valt je dat mee of tegen?
Lou is volgens mij allang 2,5 jaar oud hoor!
pi_163570924
Ze kon hiervoor ook wel goed nee zeggen :+ nu is alleen álles nee }:|

Oh en leuke anekdote
In huis zwerven er overal pennen. Lou krijgt die wel eens te pakken.
Afijn, wij gingen naar de hema en mijn briljante kind flasht daar iedereen om haar mooie buik te laten zien. Men keek me nogal boos aan, dus ik dacht dat ze haar buik niet zo volmaakt vonden als ik.
Komen we thuis, blijkt dat ze met een rode pen op haar buik had getekend. Het zag eruit of ik daadwerkelijk met een zweep m'n kind had bewerkt ;( :')
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:47:54 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163571079
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mauw gisteren zelf maar opgemeten, aangezien we voorlopig nog niet naar het cb hoeven. Kwam op 88 centimeter met schoenen aan :o
Nah, das Mellie in zijn blootje! Zie je wel dat ze even groot waren!

(Vandaag gemeten bij de kinderarts, 88cm en 13,9 kilo. Hij is dus tussen januari en nu maar 1 kg bijgekomen en wel 6 cm gegroeid :o. Ter referentie, tussen december en januari was hij ook 1kg bijgekomen en 3 cm gegroeid :D )

Hoi ik ga nu even echt bijlezen :7
Kwak
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:50:18 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_163571156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 22:43 schreef Skittles het volgende:
Ze kon hiervoor ook wel goed nee zeggen :+ nu is alleen álles nee }:|

Oh en leuke anekdote
In huis zwerven er overal pennen. Lou krijgt die wel eens te pakken.
Afijn, wij gingen naar de hema en mijn briljante kind flasht daar iedereen om haar mooie buik te laten zien. Men keek me nogal boos aan, dus ik dacht dat ze haar buik niet zo volmaakt vonden als ik.
Komen we thuis, blijkt dat ze met een rode pen op haar buik had getekend. Het zag eruit of ik daadwerkelijk met een zweep m'n kind had bewerkt ;( :')
hahaha, omg :')
disclaimer
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:53:18 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_163571271
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 22:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nah, das Mellie in zijn blootje! Zie je wel dat ze even groot waren!

(Vandaag gemeten bij de kinderarts, 88cm en 13,9 kilo. Hij is dus tussen januari en nu maar 1 kg bijgekomen en wel 6 cm gegroeid :o. Ter referentie, tussen december en januari was hij ook 1kg bijgekomen en 3 cm gegroeid :D )

Hoi ik ga nu even echt bijlezen :7
flinke bonk ja! Maar ja zn hooft weegt al vijf kilo natuurlijk O+ lekker ding.
disclaimer
pi_163571340

Plaatje bij het praatje :7 :')

Wat hebben jullie toch lange kinders O+
pi_163571534
Lou ~O>
pi_163571635
Lou O+ _O-

In navolging van SQ vandaag Saar ook even tegen de muur gezet en gemeten... 91cm... dat verklaard waarom alles weer te kort werd.
S. 2014
J. 2016
pi_163573790
Lou :D ik snap wel waarom mensen jou boos aankeken ja... -O-

Eerste dag van mijn zorgverlof *O* lekker niets doen en een beetje in de zon zitten.
HOAX want dagen waarop ik tijd heb voor mezelf bestaan niet. Sjaak heeft 39,5 graden koorts en kan dus niet naar het kdv. Ik heb er gisteravond heel hard om moeten huilen. Ik had vandaag zo hard nodig en ik keek er ontzettend naar uit -O-
pi_163573867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
...

Eh Hilmo, waar voel je je precies schuldig over :? Dat klinkt als een gemiddelde dag hier thuis hoor. Wij gaan eigenlijk helemaal niet zo vaak weg, vind het nogal een gedoe met twee kleintjes en uiteindelijk zijn ze allebei toch het gelukkigst in Eigen Huis en Tuin ;) .
Hihi ja begrijp ik. Ik weet het niet. Ik had echt zo'n gevoel van ik daag mijn kind niet genoeg uit terwijl ik er maar eentje heb en de hele dag aan tijd heb, maar ík heb gewoon nergens zin in en me dan weer schuldig voelen. En dan niet eens echt buitenshuis want we zijn wel even naar buiten gegaan. Maar gewoon ín huis. Ik vind het soms maar donders moeilijk, dat hele opvoeden en met een kind omgaan, in de zin van vermaken, niet vermaken, soms vermaken. Ik haal altijd heel veel uit jullie ideeën om binnenshuis te doen! ^O^ De kies/kiezen die doorkomen, en het puberende vooral, moet ik ook nog een manier vinden om mee om te gaan. Iedereen doet dat weer anders, en dat vind ik moeilijk. Maar ook dat gaat steeds beter.

Oh Rady, dat was ik, R. krijgt volgens mij een van de vier laatste kiezen, want de rest heeft hij allemaal allang. De hoeveelheid kwijl heb ik nog nooit gezien hier. En ook gekke bultjes aan de zijkant van de luier, bij de lies meer zeg maar, echt op het onderbeen. Sowieso is hij wat gehavend, sinds hij gitaar speelt ( 8-) ) zijn zijn vingers helemaal gehavend. Mijn gave baby :'( ;)

Haha Skittles bij jou ook alles nee dus. Best vermoeiend he. Soms is het grappig, soms ook niet ;(
Ahhhh neee hahahha, dat met die pen! :X

Domme vraag; hoe meten jullie thuis je kind? Ja met een meetlint, maar we hebben alleen zo'n rollint. Of hebben jullie allemaal zo'n prachtige kindermeetlat die jullie altijd aan de muur hebben hangen? :Y

Ah cactus, dat is goed balen voor jullie allebei! :* Kan je nog niet echt de rust pakken!

[ Bericht 7% gewijzigd door Hilmo op 07-07-2016 07:24:00 ]
pi_163574254
Kind meten: rechtop tegen een deurpost/kast/... zetten, boek op z'n hoofd, recht houden, kind weer loslaten, hoogte tot het boek meten *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:21:58 #213
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163574315
Niet het meest fantastische filmpje maar hoe mijn kind 'poes' uitspreekt:

Noenauw

O+ (oh en miauw klinkt weer heel anders maar dat wilde ze natuurlijk op dat moment niet zeggen ;))

Lou :o _O- . Heerlijk kind vind ik dat O+

Oh neeee, Cactus :'(. Snap dat je daar van moest huilen. Beterschap voor Sjaak, hopelijk is 'ie snel beter :*

Saar al 91 cm?! Wow! Lange kinders! Suus was eind maart pas 80 cm :'). Die gaat de 90 nog nie halen nie :+. E. was met 2 jaar en 3 maanden 91 cm, dat was ook best een lange.
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:34:18 #214
73386 Fazz
onderweg
pi_163574405
Nu snap ik waarom ik me nog zo thuis voel hier :+ Mijn kind past gewoon nog heel goed hier met z'n 85 cm & 11,4 kg *)
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:38:29 #215
73386 Fazz
onderweg
pi_163574448
Lou *kras* :D

Cactus, wat rot :* Snap dat je een ander soort dag in gedachte had.
pi_163574786
Sjaak had om 7.00u nog 'maar' 38,2 graden, dus pcm gegeven en ik heb hem toch weggebracht :@ (laat de AMK-meldingen maar komen, ik voel me heel schuldig naar hem toe)

Net een uurtje in bed kunnen liggen. Nu schijnt de zon en ga ik in de tuin bezig *O*
pi_163575310
Lekker tuinieren cactus :*

Suus O+ noenauw.
S. 2014
J. 2016
pi_163576785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak had om 7.00u nog 'maar' 38,2 graden, dus pcm gegeven en ik heb hem toch weggebracht :@ (laat de AMK-meldingen maar komen, ik voel me heel schuldig naar hem toe)

"Hoi AMK. Mw C heeft haar kind met lichte verhoging pcm gegeven en naar het kdv gebracht zodat ze vandaag heerlijk kan opladen."
"........... Ja èn?"
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163577037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:23 schreef McLaura het volgende:

[..]

"Hoi AMK. Mw C heeft haar kind met lichte verhoging pcm gegeven en naar het kdv gebracht zodat ze vandaag heerlijk kan opladen."
"........... Ja èn?"
Dat. Slecht voor jezelf zorgen waardoor je uiteindelijk ook niet meer voor Sjaak kunt zorgen is misschien een melding waard, dit niet :+
pi_163577059
+1! Ze zorgen goed voor 'm daar :* En jij voor jezelf, dat mag heus!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163577786
Goed gedaan, mwCactus! En als het toch echt niet goed met hem gaat en hij beter thuis kan zijn, dan belt het kdv heus wel.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163578172
Ze bellen je vast als het niet gaat. Eerst even meer dan welverdiende me-time.
Probeer je alsjeblieft niet schuldig te voelen. Dat jij even op kunt laden is júist goed vor Sjaak. :*
pi_163579631
Ja +1 op de homies hier Cac, je moet echt uitrusten en bijkomen en opladen. Daar was het voor bedoeld toch? En je stuurt geen kind met buikloop aan twee kanten en 40 graden koorts weg. Een beetje verhoging kunnen ze best handlen daar. Dus hop, lekker in de tuin prutsen en even excusezlebraakterm me-time ^O^ .

Soeze met haar Noenauw O+ O+ heerlijk!

Hilmo, ik vermaak Annie ook nauwelijks hoor, helemaal geen tijd voor met huishouden en Tas erbij. Dus zij dreutelt wat rond met haar speelgoed, leest boekjes. En als Tas slaapt lezen we samen een boekje en dat is al heel fijn. Ik ben mama, en geen entertainment-machine. Niet te druk om maken :* .

Hahahahahahahahahahaha LOU :D ! Thee over m'n beeldscherm maar het was het waard _O- . Briljant. Heb je al telefoon gehad van het AMK?

En nu een raadsel voor de dreumes-kenners. Wat deed ik hier fout?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163579823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja +1 op de homies hier Cac, je moet echt uitrusten en bijkomen en opladen. Daar was het voor bedoeld toch? En je stuurt geen kind met buikloop aan twee kanten en 40 graden koorts weg. Een beetje verhoging kunnen ze best handlen daar. Dus hop, lekker in de tuin prutsen en even excusezlebraakterm me-time ^O^ .

Soeze met haar Noenauw O+ O+ heerlijk!

Hilmo, ik vermaak Annie ook nauwelijks hoor, helemaal geen tijd voor met huishouden en Tas erbij. Dus zij dreutelt wat rond met haar speelgoed, leest boekjes. En als Tas slaapt lezen we samen een boekje en dat is al heel fijn. Ik ben mama, en geen entertainment-machine. Niet te druk om maken :* .

Hahahahahahahahahahaha LOU :D ! Thee over m'n beeldscherm maar het was het waard _O- . Briljant. Heb je al telefoon gehad van het AMK?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Je baby binnen bereik van je dreumes zetten.
2. Je dreumes een bord geven met eten erop.
:N
Heb je ook de foto van erna :D ?

Ik heb een uur geleden Sjaak opgehaald. Hij had geen goede ochtend, nog steeds verhoging en wilde niet eten. Arm jungske.
Ik heb een redelijke ochtend gehad en kan nu ook weer even van hem genieten gelukkig O+
pi_163579918
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:56 schreef Razztwizzle het volgende:

SPOILER
Redenerend vanuit hoe mijn dreumes was: niet op tijd door hebben dat broodje op was (volgens mij liggen er alleen nog korstjes? En die at/eet die van mij niet) en niet heel snel een nieuwe boterham maken, waardoor dreumes wel genoodzaakt is om eerst subtiel een beetje met hand op het bordje te slaan maar als dat niet binnen een seconde het gewenste resultaat oplevert (omdat mama zo nodig een foto moet maken omdat het zogenaamd zo gezellig is), het bordje ferm van zich af te werpen. Per ongeluk richting baby.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')