. Annie is niet te genieten, huilt om alles, wil niet eten en jammert in haar slaap ongeveer elk half uur als een rouwende Arabische vrouw. Not very funny. En ze heeft nog niet eens al haar tanden, hoezo komen er dan al kiezen
 . Annie is niet te genieten, huilt om alles, wil niet eten en jammert in haar slaap ongeveer elk half uur als een rouwende Arabische vrouw. Not very funny. En ze heeft nog niet eens al haar tanden, hoezo komen er dan al kiezen  Er valt niet bepaald tegenop te Dentinoxen, dus iemand nog tips?
 Er valt niet bepaald tegenop te Dentinoxen, dus iemand nog tips?  

. Ze was fan van de zandbak, en installeerde zich daarna binnen meteen in de poppenhoek. Dus dat zit wel snor denk ik, ze mag er vanaf haar 2e verjaardag twee dagdelen in de week naartoe.
 . Ze was fan van de zandbak, en installeerde zich daarna binnen meteen in de poppenhoek. Dus dat zit wel snor denk ik, ze mag er vanaf haar 2e verjaardag twee dagdelen in de week naartoe. 

Zo schijnt dat hier te gaan: overal inschrijven zonder van tevoren te gaan kijken, dan tegen de tijd dat ze bijna 4 wordt horen waar ze plek hebben, en dán pas gaan kijken en een definitieve keuze maken. En dus zijn er overal wachtlijsten, maar geven die tegelijkertijd ook een heel vertekend beeld, want al die kinderen zijn drie/vier/vijfdubbel ingeschreven. Handig zo'n vicieuze cirkel
 Zo schijnt dat hier te gaan: overal inschrijven zonder van tevoren te gaan kijken, dan tegen de tijd dat ze bijna 4 wordt horen waar ze plek hebben, en dán pas gaan kijken en een definitieve keuze maken. En dus zijn er overal wachtlijsten, maar geven die tegelijkertijd ook een heel vertekend beeld, want al die kinderen zijn drie/vier/vijfdubbel ingeschreven. Handig zo'n vicieuze cirkel  

Hier was de eerste kies ook waardeloos Razz, maar als tie eenmaal door was, snapte ik dondersgoed waarom dat met zoveel leed moet gaan. Het zijn echt joekels die kiezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:29 schreef Razztwizzle het volgende:
We hebben hier doorkomendekiezenleed. Annie is niet te genieten, huilt om alles, wil niet eten en jammert in haar slaap ongeveer elk half uur als een rouwende Arabische vrouw. Not very funny. En ze heeft nog niet eens al haar tanden, hoezo komen er dan al kiezen
Er valt niet bepaald tegenop te Dentinoxen, dus iemand nog tips?
Ohja en afgelopen vrijdag zijn we even gaan kennismaken op de PSZ. Ik dacht Annie even rustig te laten zien wat er allemaal te doen was. Aan het handje enzo, want ze vond het vast spannend. Maar ze was nog niet door het hek heen of ze worstelde zich al uit de wagen.. "Annie ook spele!" en weg was ze. Mijn moederhart

Overigens is het een Vrije Peuterspeelzaal, verbonden aan de Vrije School hier. Ik heb zelf op een gewone openbare basisschool gezeten, en weet daar dus niet zoveel vanaf. Wat ze vertelden klonk allemaal wel goed: veel vrij spelen, aandacht voor de natuur en seizoenen. Dus nu maar eens inlezen over de Vrije School en wat het verschil is met gewone basisscholen. Heeft iemand hier daar ervaring mee?

Jullie wonen nu in H toch? De vriend van mijn schoonmoeder is directeur van een basisschool daar, waar J en zijn broertje en zusjes ook op gezeten hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:36 schreef Amsel het volgende:
Geen ervaring met vrije school hier. Heb dreumes inmiddels wel ingeschreven voor vier basisscholenZo schijnt dat hier te gaan: overal inschrijven zonder van tevoren te gaan kijken, dan tegen de tijd dat ze bijna 4 wordt horen waar ze plek hebben, en dán pas gaan kijken en een definitieve keuze maken. En dus zijn er overal wachtlijsten, maar geven die tegelijkertijd ook een heel vertekend beeld, want al die kinderen zijn drie/vier/vijfdubbel ingeschreven. Handig zo'n vicieuze cirkel
 geen idee of die in jullie buurt is.
  geen idee of die in jullie buurt is. 

3x is scheepsrecht zeggen ze inderdaad
 3x is scheepsrecht zeggen ze inderdaad

zo sneu! Vanmorgen een paaseimolletje gegeven en dan doen we voorlopig maar even. Oorpijn is zo vervelend!! Hij heeft ondertussen ook verhoging.
 zo sneu! Vanmorgen een paaseimolletje gegeven en dan doen we voorlopig maar even. Oorpijn is zo vervelend!! Hij heeft ondertussen ook verhoging.

Hier is er 1 half door en er staan er nog 2 op doorkomen. Ik hoop zo  dat dit de reden is voor haar onrustige slaapgedrag de laatste tijd.
 Hier is er 1 half door en er staan er nog 2 op doorkomen. Ik hoop zo  dat dit de reden is voor haar onrustige slaapgedrag de laatste tijd.  

ik vind het echt waardeloos maar als je er niet aan mee doet val je sowieso buiten de boot
 ik vind het echt waardeloos maar als je er niet aan mee doet val je sowieso buiten de boot  

. Bijna door al. Verklaart idd wel de dramanachten van de afgelopen weken
. Bijna door al. Verklaart idd wel de dramanachten van de afgelopen weken  .
.

4 hoektanden tegelijk hier
 4 hoektanden tegelijk hier   Als dat weer beter gaat slaapt hij ook weer meer toch? Ja?
 Als dat weer beter gaat slaapt hij ook weer meer toch? Ja?   Voor 6en wakker is deze week helemaal hip bij ons
 Voor 6en wakker is deze week helemaal hip bij ons   Vannacht was het half 5, toen hebben we er een fles in gemikt en sliep hij weer tot iets voor 8, beterrrrrr!
 Vannacht was het half 5, toen hebben we er een fles in gemikt en sliep hij weer tot iets voor 8, beterrrrrr!

.. wel fijn dat ze het zo tof vond bij de psz meteen!
 .. wel fijn dat ze het zo tof vond bij de psz meteen!   

Wat een drama is dat! Gisteravond stond Frits huilend naar het laatje waar de Dentinox in ligt te wijzen.
 Wat een drama is dat! Gisteravond stond Frits huilend naar het laatje waar de Dentinox in ligt te wijzen.   
  voor Sjaak  (en voor de beide dames Cactus). Ik hoop dat het snel beter gaat! Zo ontzettend naar als je kleintje zoveel pijn heeft.
 voor Sjaak  (en voor de beide dames Cactus). Ik hoop dat het snel beter gaat! Zo ontzettend naar als je kleintje zoveel pijn heeft.  

JufM, drie keer is scheepsrecht!
 JufM, drie keer is scheepsrecht! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |