Doen we!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:24 schreef JufMariska het volgende:
Sorry voor de domper tussen alle feestvreugde, maar mijn slechte voorgevoel bleek terecht.
Extra veel taart vandaag dus maar

Een heuse peuter!
 Een heuse peuter! 

.
. .
.

De tijd gaat zo snel he.
 De tijd gaat zo snel he.  
  dat kan geen andere reden dan een kies zijn toch? Hebben we nooit anders.op 1 dag drie shirts in de was. Gisteravond geen borst kunnen drinken, het deed hem zeer
 dat kan geen andere reden dan een kies zijn toch? Hebben we nooit anders.op 1 dag drie shirts in de was. Gisteravond geen borst kunnen drinken, het deed hem zeer   maar vanochtend wel gelukkig, ik plofte. Ik voel nog niks aan zijn tanden. Hoe lang duurt het doorkomen van de achterste vier kiezen gemiddd?
 maar vanochtend wel gelukkig, ik plofte. Ik voel nog niks aan zijn tanden. Hoe lang duurt het doorkomen van de achterste vier kiezen gemiddd?  en geen inspiratie om te doen... voel ik me wat schuldig over. Boekjes lezen, tekenen, auto's spelen, buiten even lopen, poging tot bordspel gedaan (haba), filmpje gekeken.
 en geen inspiratie om te doen... voel ik me wat schuldig over. Boekjes lezen, tekenen, auto's spelen, buiten even lopen, poging tot bordspel gedaan (haba), filmpje gekeken.

.
 .

en Sjaak al helemaal niet. Oorpijn is echt niet tof.
 en Sjaak al helemaal niet. Oorpijn is echt niet tof.

Kan me echt voorstellen dat je er zesdubbel klaar mee bent, cactus
 Kan me echt voorstellen dat je er zesdubbel klaar mee bent, cactus  

.
 .  wat een fijne foto
 wat een fijne foto  !
 ! Dat klinkt als een gemiddelde dag hier thuis hoor. Wij gaan eigenlijk helemaal niet zo vaak weg, vind het nogal een gedoe met twee kleintjes en uiteindelijk zijn ze allebei toch het gelukkigst in Eigen Huis en Tuin
 Dat klinkt als een gemiddelde dag hier thuis hoor. Wij gaan eigenlijk helemaal niet zo vaak weg, vind het nogal een gedoe met twee kleintjes en uiteindelijk zijn ze allebei toch het gelukkigst in Eigen Huis en Tuin  .
 .

En Room &co
 En Room &co   En yup, fo' sure love in the air tussen L en O
 En yup, fo' sure love in the air tussen L en O   

)
 ) voor Sjaak en mama's, onheil, be gone
 voor Sjaak en mama's, onheil, be gone   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |