Room
 Room NEGEN!
 NEGEN!  NEGEN!" zodra het begint te druppen
 NEGEN!" zodra het begint te druppen  

Door het raam ja, heldquote:Op maandag 4 juli 2016 19:06 schreef Amsel het volgende:
Room
Wordt O ook zo blij van de regen ja? Hier ook zo eentje: "NEGEN! NEGEN! NEGEN!"
 Die zie ik niet snel een Mellie of een Lucas doen
 Die zie ik niet snel een Mellie of een Lucas doen 

Fijne vakantie!
 Fijne vakantie!  
   En we zijn ontslagen bij de kinderarts ivm dat botuitstulpinkje op haar schedel (waar ik hier vast ooit maanden geleden wel eens over verteld heb
 En we zijn ontslagen bij de kinderarts ivm dat botuitstulpinkje op haar schedel (waar ik hier vast ooit maanden geleden wel eens over verteld heb   ): hij was niet gegroeid en veel minder zichtbaar geworden het hoort waarschijnlijk gewoon bij haar.
 ): hij was niet gegroeid en veel minder zichtbaar geworden het hoort waarschijnlijk gewoon bij haar.   
  voor arme I. van DaD.
 voor arme I. van DaD.   

Wat verschil hè tussen een jaar geleden en nu...quote:Op maandag 4 juli 2016 19:41 schreef BlueEyes het volgende:
Sentimentele ui hier... mijn knulletje wordt morgen 2 en ik vind hem ineens zo groot worden en hij is zo leuk en bijdehand en uitdagend en clownesk en gewoon op en top jochie en en en en
Kben zo dol op het mannetje dat het gewoon af en toe soort van 'angstig pijnlijk' is

.
 .

💛 !quote:Op maandag 4 juli 2016 18:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha fijn he Amsel
Nou ja, goed teken dat ze het fijn heeft, denk ik dan
Oh jongons ik heb toch zo'n fijne verkansie. En dit is pas dag 3! 💛Dan reken ik de heenreis van hel (2,45u over 43 km doen op de autobahn is niet tof) niet mee.
Lekker fietsen, O vindt het fantastisch. Wijzen naar alle dieren en bomen en huizen. "Kloe' Mamma singeh!" En dan fiets je daar, zngend met je geluk achterop, tegen de wind in. 💛
En O is elke keer weer in extase als ze de pony's ziet vanuit het huisje, of als het giet, of als er een tractor langsrijdt.💛
Ik hoop dat deze 2,5 eeuwig mag duren.
Had ik al 💛 gezegd?

. Gefeliciteerd en een fijne dag!
. Gefeliciteerd en een fijne dag! 

vakantie
 vakantie 

Is jullie dak alweer beter waterdicht dan die doosch?
 Is jullie dak alweer beter waterdicht dan die doosch? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |