quote:
Op vrijdag 8 juli 2016 14:53 schreef Franny_G het volgende:[..]
Wel een goed idee hoor. Het is sowieso best wat ambitieus, zo'n rondreis. Wij hebben ook zoiets gedaan toen I vijf maanden was. Eerlijk gezegd snap ik nu niet zo goed wat ons bezielde. Het gaf veel onrust voor I, steeds een nieuwe plek, het vele autorijden vond ze ook niet zo tof, en ik kreeg er vooral stress van. Komt later wel weer zo'n soort reis toch? Die kleintjes hebben vooral behoefte aan rust, regelmaat, reinheid, hoe oubollig dat ook klinkt. En daar heb je zelf dus ook baat bij.

.
Ja, er valt nu ook wel een last van mijn schouders inderdaad.

Ik maakte me er steeds meer zorgen over door het slechte slapen en inmiddels bestonden er alleen nog maar rampscenarios in mijn hoofd. Vanavond even met man overleggen, maar dat komt wel goed aangezien hij eigenlijk degene was die erover begon.
Dreumestaaltjes.

Papa's.
N. zegt alleen nog maar verstaanbaar papa en daa daa bij het zwaaien.

Ook zegt ze sinds kort "ja" en ik begin er serieus aan te twijfelen of het gewoon haar nieuwe favoriete klank is of dat ze het woord echt begrijpt, maar dat kan toch nog helemaal niet?
"Is het op?" "Ja!"
"Moet mama je naar bed brengen? "Ja!"
"Zullen we opruimen?" "Ja!"
Ze heeft het nog niet in verkeerde context gebruikt, maar ik zet toch in op een gevalletje toeval.