abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163602415
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man doet steeds *boks* met mauwtje. Toen ik haar vanmorgen uit bed ging halen had ze al haar knuffelberen naast elkaar op een rijtje gezet en was ze 1 voor 1 *boks* tegen de pootjes aan het doen O+ ze wordt zo snel groot ineens :'(
O+ Mnoh, wat lief
pi_163602451
Gekje O+
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:07:45 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_163602512
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:02 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hahaha ja echt hè. Wat herkenbaar :D .

Vanmorgen nog, Annie roept naar haar vader "Anne sasassepakke!" en stond te krijsen toen hij haar niet begreep. Dus ik vanaf de WC: "Ze wil de VAATWASSER UITPAKKEN."

Anne vanuit de keuken: "JA!" :')

(Dat hij dan niet even langs z'n telefoon kijkt om te zien dat ze met twee handjes aan het handvat van de vaatwasser hing heb ik het maar niet over }:| )
gut ja die telefoon altijd :') ;(
Maar ik geef toe, ik weet eigenlijk ook vaak niet wat ze zegt. En ik doe echt mijn best. Maar het is soms zó ontzettend moeilijk :')
En dan zegt de buurman "ja, je vindt me vast dom maar ik versta niet wat ze zegt :@"
Nee, ik ook niet :')

Gekje, da's veel lekkerder dan brood!
disclaimer
pi_163602665
Ik word vaak meegetrokken naar hetgene hij wil.
Of ik vraag hem zelf wel wijs maar aan of pak maar.

Alhoewel het wel even duurde voor ik door had dat Tillies niet televisie betekende maar Teletubbies :r
Dus als er tillies gezegd werd als hij voor de tv stond en ik zei ja televisie kijken leuk he en daarop boze buien kreeg snapte ik het niet helemaal :')
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:16:34 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_163602727
oh ja, ik word nu ook continu meegesleurd. Als ik zit probeert ze mijn been los te trekken. En dan aan het handje, en dan wijzen en "die!" zeggen.
(Waarop mijn standaard reactie is: "Lieve mama, zou je alsjeblieft dat boekje voor mij willen pakken?" "Maar natuurlijk lieve dochter!" Wie weet pikt ze iets op. :') )
disclaimer
pi_163602780
Mama samen!
Samuh!
Mamaaaaaa
:(
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:23:15 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_163602870
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:18 schreef BlueEyes het volgende:
Mama samen!
Samuh!
Mamaaaaaa
:(
"Titteh" *slaat met handje op het andere kinderstoeltje*
"Ja! Teke!" *duwt potlood in mijn hand*

Nee, alleen vermaken is maar saai. Mama moet wel meedoen idd ;)
Het allerleukste aan tekenen is hier ook als ik iets teken, en Mauwtje zegt dan wat het is. En dan gaat ze het driftig "inkleuren".
disclaimer
pi_163603003
Razz, dat laatste heeft mijn vriend ook. Die kan gewoon echt rustig de krant zitten lezen aan de keukentafel, en dat I dan de halve keuken aan het afbreken is. En als ik dan binnenkom en zeg: let dan even op wat ze allemaal doet, dan zegt hij: oh, ik dacht dat ze gewoon lekker aan het spelen was. _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163603112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, ik word nu ook continu meegesleurd. Als ik zit probeert ze mijn been los te trekken. En dan aan het handje, en dan wijzen en "die!" zeggen.
(Waarop mijn standaard reactie is: "Lieve mama, zou je alsjeblieft dat boekje voor mij willen pakken?" "Maar natuurlijk lieve dochter!" Wie weet pikt ze iets op. :') )
Haha, zo zijn wij ook al zeker een half jaar bezig.
Resultaat: in plaats van krijsend 'mama kom!' te roepen, zet I nu een heel liefelijk stemgeluid op als ze me dicteert wat te doen. Ze knippert nog net niet met haar wimpers erbij. Maar als ik dan toch niet doe wat ze wil, dan trekt ze meteen alle andere minder liefelijke registers open. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163603247
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:53 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Wel een goed idee hoor. Het is sowieso best wat ambitieus, zo'n rondreis. Wij hebben ook zoiets gedaan toen I vijf maanden was. Eerlijk gezegd snap ik nu niet zo goed wat ons bezielde. Het gaf veel onrust voor I, steeds een nieuwe plek, het vele autorijden vond ze ook niet zo tof, en ik kreeg er vooral stress van. Komt later wel weer zo'n soort reis toch? Die kleintjes hebben vooral behoefte aan rust, regelmaat, reinheid, hoe oubollig dat ook klinkt. En daar heb je zelf dus ook baat bij. :) .
Ja, er valt nu ook wel een last van mijn schouders inderdaad. :) Ik maakte me er steeds meer zorgen over door het slechte slapen en inmiddels bestonden er alleen nog maar rampscenarios in mijn hoofd. Vanavond even met man overleggen, maar dat komt wel goed aangezien hij eigenlijk degene was die erover begon.

Dreumestaaltjes. O+ Papa's. o|O _O-

N. zegt alleen nog maar verstaanbaar papa en daa daa bij het zwaaien. O+ Ook zegt ze sinds kort "ja" en ik begin er serieus aan te twijfelen of het gewoon haar nieuwe favoriete klank is of dat ze het woord echt begrijpt, maar dat kan toch nog helemaal niet?

"Is het op?" "Ja!"
"Moet mama je naar bed brengen? "Ja!"
"Zullen we opruimen?" "Ja!"

Ze heeft het nog niet in verkeerde context gebruikt, maar ik zet toch in op een gevalletje toeval.
:D
pi_163603264
De gebiedende wijs afleren is hilarisch :D

Bamamuh :(
Goh F wil je een banaan?
Bamamuh!
Dan zeg je, mama mag ik een banaan
Jaaaah? (Op allerlieflijkste manier gezegd inclusief hoopvol snoetje)

En maar volhouden en volhouden.
We zijn nu zover dat we 'mag bamamuh' horen met veel knipper van zijn mega wimpers O+
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:44:00 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_163603281
Ja dat schattig manipuleren kunnen ze al snel ja. :')

Selvaria, ik zou er rekening mee houden dat het gewoon ja is hoor. Ze snappen stiekem al best veel!
disclaimer
pi_163603322
Het zijn vragen die ze in elk geval wel begrijpt (ze weet wat op, bed en opruimen zijn), dus ook daarom vraag ik het me af. We zullen het wel zien, vooralsnog stel ik me dit voor als leuker dan NEE. NEE. NEE. :( Al zal dat ook niet lang meer duren. _O-
pi_163603522
Die dreumestaal O+
Ik had gisteren met J in de auto op weg van het kdv naar huis het volgende gesprekje:

Zo, daar gaan we, lief mopje.
Nee.
Ben je niet mijn lieve kindje?
Nee.
Ben je dan mijn stoute kindje?
Ja!
:')

Mensen, mijn vakantie is begonnen. Ik ben gesloopt van de laatste schoolweek. En maandag om 8u staan de klussers hier voor een klus van een week. Great.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 16:29:01 #290
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163604227
Klinkt als een goed vakantieplan Selvaria.

Heerlijke verhalen weer, dat praten is zo leuk!

Hier even minder leuk, zitten weer in t ziekenhuis met Melba, hij is net verneveld. Weer enorm benauwd. Getverderrie, kan wel janken. Zit te wachten op de dokter nu, hoop dat ie gewoon mee naar huis mag.
Kwak
pi_163604570
Oi, naar... Veel sterkte Kwak &co :* :*

En wel O+ voor de dreumespraat!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163604995
Ach nee toch kwak. ;( Beterschap en hopelijk snel naar huis. :*
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:10:02 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163605164
Helaas, opname, dus we logeren hier vannacht (alletwee of alleen papa, hangt van de kamer af).

😭
Kwak
pi_163605342
Oh kwak wat naar ;( sterkte samen en beterschap voor je kleine toastje :*
pi_163605357
Kwak beterschap :*
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:16:52 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_163605358
ach nee kwak, wat kut. Sterkte en beterschap ;(
disclaimer
pi_163605480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
Helaas, opname, dus we logeren hier vannacht (alletwee of alleen papa, hangt van de kamer af).

😭
Oh kut Kwak!! :* hoop dat jullie snel maar wel goed beter naar huis mogen!
pi_163605576
O jeej kwak wat naar -O-
beterschap!
pi_163605658
He verdorie! Beterschap kwak en melba.
S. 2014
J. 2016
pi_163606345
Ah Kwak, wat klote. Je arme kleine Melba :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties