Die in de Megastores is toch wel te doen qua openbaar vervoer? We kunnen ook een keertje samen gaan? Ren ik wel achter W en I aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:05 schreef Crumpette het volgende:
Ja ontzettend leuk kwakinsert alle cliche's, het wordt steeds leuker enzo
. Ik moet echt veel lachen met m.
Speelhel nog nooit geweest want onbereikbaar met OV hier. Lijkt me voor W best leuk! Vrees dat het met de nieuwe baby erbij straks echt nog wel een tijd gaat duren.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:08 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Die in de Megastores is toch wel te doen qua openbaar vervoer? We kunnen ook een keertje samen gaan? Ren ik wel achter W en I aan..
Ja, één keertje. Toen was het heel rustig. I was toen denk ik van W's leeftijd en ze vond het heel leuk, al moest ik wel de hele tijd mee/erachter aan. Maar ja, hoort er nu eenmaal bij op deze leeftijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:19 schreef Crumpette het volgende:
Damn, ik weet echt niet hoe ik die gemist heb met google actiesdat had ik best eerder willen weten. 2 euro voor een kop warme drank is ook niet gek
wat zou het zijn? Warme gin ofzo.
Ben jij er al eens geweest?
Ja dat is wel jammer ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nou weet je, als er losse speeltoestellen waren geweest ofzo had ik het misschien nog best oké gevonden. Een beetje een speeltuinsfeer. Maar het was gewoon een loods met 1 grote kooi, 1 kleine kooi en honderd tafels vol ongeïnteresseerde facebookende volwassen.
nou, ik ben voorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:24 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, één keertje. Toen was het heel rustig. I was toen denk ik van W's leeftijd en ze vond het heel leuk, al moest ik wel de hele tijd mee/erachter aan. Maar ja, hoort er nu eenmaal bij op deze leeftijd.
Gin moet je even zelf binnensmokkelen in zo'n flesje in je binnenzak. Whiskey mag ook..
True! Zo was het die ene keer dat ik er ben geweest ook. En omdat het zo'n loods is, is er ook megaveel herriequote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nou weet je, als er losse speeltoestellen waren geweest ofzo had ik het misschien nog best oké gevonden. Een beetje een speeltuinsfeer. Maar het was gewoon een loods met 1 grote kooi, 1 kleine kooi en honderd tafels vol ongeïnteresseerde facebookende volwassen.
Dit is bij waar ik was ook zo ja. Ook een vader met een laptop, die had zeker papa-dag ofzo, die vond er geen drol aan. Ik heb een uur lang achter Sjaak aangesjokt, toen vond ik het mooi geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nog een tip: de Gymnastiekfabriek in de Juffrouw Idastraat. Woensdag, donderdag en vrijdagochtend van 09:30 - 12:30 uur Koffie & Glijden voor de peuters. Dan staan er dus allemaal gymnastiektoestellen en ander groot speelgoed voor kindjes.quote:
oh dat ziet er wel heel leuk uit!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Nog een tip: de Gymnastiekfabriek in de Juffrouw Idastraat. Woensdag, donderdag en vrijdagochtend van 09:30 - 12:30 uur Koffie & Glijden voor de peuters. Dan staan er dus allemaal gymnastiektoestellen en ander groot speelgoed voor kindjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |