Ik kan nog 100 voorbeelden gevenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Net zoals jouw knieschijven kapot gaan door al dat vet
Alleej seg...quote:
Max Westerman.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die zich laten opnaaien op een forum
Mensen die proberen Vlaams te sprekenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Alleej seg...![]()
Wat zeide gij dan, een of andere held of zo? Ge houdt u zelf voor de gek, kieke.
Dat niet doenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mensen die proberen Vlaams te spreken
Alleej zeg, ik luister graag naar d'n Tourist Lemc. Kom uit Maaseik eh.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mensen die Vlaams sprekenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil altijd in elk topic vragen of het de ECHTE Max Westerman is. Want daar heb ik een keer een biografie boekje van gelezen en dat was wel leuk en dat wil ik em dan zeggen. Maar als hij het niet is, dan heeft dat niet zoveel zin.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan nog 100 voorbeelden geven
Allemaal wel stoer he zo van achter hun schermpje vanuit hun zolderkamer. In mijn gezicht zouden het niet aandurven....
klacht lijkt me duidelijk
Eh okéquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen je moeder ook vannacht
Mensen die in iemands pohi gaan zitten gravenquote:
Dat typte hij tegen mij, lulhannesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mensen die in iemands pohi gaan zitten gravenautisten
Ohquote:
Ik heb gedeeltelijk het boek gelezen met de titel "Max & The City"quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil altijd in elk topic vragen of het de ECHTE Max Westerman is. Want daar heb ik een keer een biografie boekje van gelezen en dat was wel leuk en dat wil ik em dan zeggen. Maar als hij het niet is, dan heeft dat niet zoveel zin.
Struggles.
Je kan toch klikkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oh
Had dat effe eerder gezegd dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |