ach kano heeft toch geen ballen mee door het wielrennenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja voordeel van een meisje zijn
En wonen hier is ook nog eens duur.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uur
in ieder geval niet meer thuis, pfff. Zal ook wel tegen hem zeggen ja dat ie in steden eromheen moet kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders moet ie in ROTTERDAM gaan wonen
hoeveelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En wonen hier is ook nog eens duur.
Eend is voor mij nog een beetje te hoog gegrepen, begin nu pas van kipfilet te houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
www.thai-bird.nl/
Deze is ook lekker
Uhm ik had curry maar die viel beetje tegen.
Als je daar bent moet je of Pad Thai of eend nemen
weet ik niet, ik hou me niet bezig met zulke onbenullighedenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn toch geen fatsoenlijke partijen om op te stemmen.
15 m2 kamer is al rond de 400 euroquote:
valt mee toch voor studentenstadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
15 m2 kamer is al rond de 400 euro
Ik heb geluk met een studio van 19m2 voor 310 euro incl per maand
terechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik dan mezelf erin moet gaan verdiepen en daar heb ik niet zo veel zin in
STEM ROODquote:
pvdapaat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
STEM ROOD
STEM SP
Nee, Sp gaat beetje te ver
Ja Den Haag is dichterbij en fijner met OV vind ik zelfquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
in ieder geval niet meer thuis, pfff. Zal ook wel tegen hem zeggen ja dat ie in steden eromheen moet kijken
Ik weet het nu echt nietquote:
ja vind ik ook welquote:
Je moet bij zon kamer ook nog apart internet etc betalen. Ong 500 per maand kwijt voor een kamertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |