Stijn heeft een milf als buurvrouw schijntquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He tis Tjacka. Je vraagt toch ook niet aan Stijn of hij sekstekort heeft
Of aan mij for that matter
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst dat iemand 700 pond ging betalen voor een bed in een gezamelijke badkamer.
quote:
Stijn heeft zn buurvrouw een milf genoemd?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijnt
hij heeft toch flaporenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijnt
Volgens Geo wel jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn heeft zn buurvrouw een milf genoemd?
Fuck drugsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.
Het zou mij niks verbazen als Stijn geen maagd meer is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He tis Tjacka. Je vraagt toch ook niet aan Stijn of hij sekstekort heeft
Of aan mij for that matter
beter, alcohol is mehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel drink en niet veel
ga mij ff blamen dat opsmonstertje bij mij op numero uno staatquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]LB was er veel eerder gek
ga weg noob
Wat zei je dan tegen hem?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik gaf stijn een compliment, reageerde hij daar niet eens op
Mij welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als Stijn geen maagd meer is.
Dat ie goed aan het modden wasquote:
hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.
Hij wil nooit zoveel kwijt over zijn privéleven, en hij sloeg afgelopen seizoen steeds vaker Eredivisiepotjes over voor feestjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |