Valt wel meequote:
Ja jouw voiceclipsquote:
Hoeveel win je dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.
Even zoeken.quote:
Zal wel een hoge odd zijn geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even zoeken.
De bet is namelijk al meer dan een jaar oud.
als trump de winnaar van het ek feliciteerd pak ik 115 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.
Ligt eraan wanneer hij hem gezet heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal wel een hoge odd zijn geweest
Jaar geleden waren er toch meer kandidaten?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer hij hem gezet heeftMet andere kandidaten erbij wel ja
Wist niet eens dat je daarop kon betten. Want had al een voorgevoel dat ze eruit gingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij Brexit wel veel verloren.
Maar ach.
you win some, you lose some.
Toen ngo wel. Maar nu alleen tegen Trumpquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaar geleden waren er toch meer kandidaten?
Ik bet alleen nog politiek.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je daarop kon betten. Want had al een voorgevoel dat ze eruit gingen.
Ook met UFC had ik dat gevoel dat Rockhold zou verliezenniet ingezet
Nee joh. Favorieten bij de democraten al he.quote:
Clinton fors favoriet rond 1.33.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ngo wel. Maar nu alleen tegen Trump
Denk op 1.50 ofzo?
Of is Trump inmiddels favo bij bookies Inso?
ja zag het idd op fbquote:
En je kon op een gegeven moment 20% sure profit pakken omdat de odds achterlagen op bf.quote:
Waarom niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je kon op een gegeven moment 20% sure profit pakken omdat de odds achterlagen op bf.
Waardeloos ek om op te bettenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik had geld op Polen tegen Zwitserland maar toen speelden ze ineens gelijk
Under 2.5 goals pak je wel veel meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ging bij mij wel lekker eigenlijk, heb best wat winst gemaakt
nee ik ook zelden, beetje raar iddquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Alleen het gaat tegen mijn natuur in om op unders te betten, of op een gelijkspel
Heb nog nooit op draw gebet
Combi`s met over 1.5 goals in Duitsland/Engeland/Nederland werken ook goedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar 1X2 bets
Je typt dan ook onzinquote:
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinniequote:
kanovinnie is een baasquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinnie
Nu is LB aan de beurt
Ik zag best veel chicks die alleen naar Coldplay gingen. Misschien ook een idee?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
bastille komt in november naar Amsterdam maar niemand kan of wil mee
nog maar even doorzoeken ugh
quote:
ik wilquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
bastille komt in november naar Amsterdam maar niemand kan of wil mee
nog maar even doorzoeken ugh
Hoezo?quote:
jij wel?quote:
Ik ging in principe alleen naar Foo Fighters maar toen mocht ik bij Dagoduck staanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag best veel chicks die alleen naar Coldplay gingen. Misschien ook een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |