ja zag het idd op fbquote:
En je kon op een gegeven moment 20% sure profit pakken omdat de odds achterlagen op bf.quote:
Waarom niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je kon op een gegeven moment 20% sure profit pakken omdat de odds achterlagen op bf.
Waardeloos ek om op te bettenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik had geld op Polen tegen Zwitserland maar toen speelden ze ineens gelijk
Under 2.5 goals pak je wel veel meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ging bij mij wel lekker eigenlijk, heb best wat winst gemaakt
nee ik ook zelden, beetje raar iddquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Alleen het gaat tegen mijn natuur in om op unders te betten, of op een gelijkspel
Heb nog nooit op draw gebet
Combi`s met over 1.5 goals in Duitsland/Engeland/Nederland werken ook goedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar 1X2 bets
Je typt dan ook onzinquote:
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinniequote:
kanovinnie is een baasquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinnie
Nu is LB aan de beurt
Ik zag best veel chicks die alleen naar Coldplay gingen. Misschien ook een idee?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
bastille komt in november naar Amsterdam maar niemand kan of wil mee
nog maar even doorzoeken ugh
quote:
ik wilquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
bastille komt in november naar Amsterdam maar niemand kan of wil mee
nog maar even doorzoeken ugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |