quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Waren er vorige week maar vonden allebei het centrum echt____! Alleen maar schijt toeristen met alles wat er bij schijt toeristen komt kijken
. Te dure goedkope restaurants, iedere mogelijke commerciële uitbuiting van ieder gebouw
. Midden in het historisch centrum allerlei flight simulators en wazige musea. Engelsen
. En het OV is best wel raar omdat de metrostations buiten het centrum niet aansluiten op de tramstations.
Maar er zijn rond het centrum wel een aantal wat meer alternatieve wijken die toffer zijn. Vonden Wenen iig echt 10x beter dan Praag. Zou wel nog een keer naar Praag terug willen buiten het toeristenseizoen.
Ben er al wel een tijd geleden geweest, weet niet hoe het veranderd is maar het was echt een prachtige stad indd.quote:
Binnenstad is nog wel hetzelfde gebleven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben er al wel een tijd geleden geweest, weet niet hoe het veranderd is maar het was echt een prachtige stad indd.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:47 schreef zeer het volgende:
O ja en 15 euro dokken om een Joodse begraafplaats te bezoeken.
Ik deel deze ervaring totaal niet. Maar goed, ieder ervaart het ander.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Waren er vorige week maar vonden allebei het centrum echt____! Alleen maar schijt toeristen met alles wat er bij schijt toeristen komt kijken
. Te dure goedkope restaurants, iedere mogelijke commerciële uitbuiting van ieder gebouw
. Midden in het historisch centrum allerlei flight simulators en wazige musea. Engelsen
. En het OV is best wel raar omdat de metrostations buiten het centrum niet aansluiten op de tramstations.
Maar er zijn rond het centrum wel een aantal wat meer alternatieve wijken die toffer zijn. Vonden Wenen iig echt 10x beter dan Praag. Zou wel nog een keer naar Praag terug willen buiten het toeristenseizoen.
maar srs dat is wel ghoulishquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:47 schreef zeer het volgende:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik deel deze ervaring totaal niet. Maar goed, ieder ervaart het ander.
Noice.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnenstad is nog wel hetzelfde gebleven.
lucky youquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn dag begint vandaag om 12;00
oh wow ben je Booslim of zo geez louis manquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet zo bitchen. Met kerst/pasen/Pinksteren wordt er ook gewerkt zodat jouw sorry-ass thuis lekker bij de kachel kan. Daar hoor ik je niet over.
geldwolven, die jodenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:47 schreef zeer het volgende:
Geez louis up your assquote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:01 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow ben je Booslim of zo geez louis man
Nou ja kweenie, ik denk dat wij gewoon niet zo goed bij toerisme passenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]hoor niet vaak 'slechte' verhalen over Praag
maar kan 't me wel voorstellen zoals je 't zegt.
Wenen schijnt bizar tof te zijn ja,gelukkig dan dichtbij met de trein. Bratislava ook geweest, ofBudapest?
Was je ook in hoogseizoen of stoor je je niet aan veel toeristen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik deel deze ervaring totaal niet. Maar goed, ieder ervaart het ander.
lol boos.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geez louis up your assI rest my case.
ligt aan jezelf toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Nou ja kweenie, ik denk dat wij gewoon niet zo goed bij toerisme passen. Heb gewoon niks met duizenden mensen tegelijk door een stad heen marcheren van de ene voorgekauwde toeristische trekpleister naar de volgende.
Wenen heeft dat echt een stuk minder, hangt ook een veel gezelligere sfeer vonden we.
Nee, Bratislava en Budapest lukt niet meer ivm de tijd en we hebben onze route achteraf niet helemaal goed gekozen.
he noel was het leuk gisteren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |