Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeftquote:
Hallo!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeft
bios op estate date is niksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou naar een film gaan met Jessica Alba er in, dan weet je zeker dat iedereen een leuke avond heeft
Ik zei eens na een lange wandeling toen ik eindelijk kon zitten "stoelgod" en toen werd ik toch wel raar aangekekenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet.
Ik plak dat overal achter, met wie ik ook praat. FOK!ker of geen FOK!ker
TOTOGODquote:
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaasquote:
Dit klinkt lewd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TOTOGOD
Ik hoorde dat je naar Groningen komt, helaas net als ik er niet ben
[..]
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaas
Ik hou niet zo van Arriva, sorry.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon om een paar van Gronings mooiste Arriva treinen te spotten uiteraard
Hopelijk eindig je niet in Zeeland danquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week weer eens met NS ;s
omgggggg wat maak je toch een gekke dingen meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week weer eens met NS ;s
Oh hm, hangt er van af hoe laat want in de middag reis ik in tegengestelde richting naar Utrechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga morgen naar Groningen.
Eens zien of ik Johannes en Paxje kan spotten.
Ik maakte een gebbetje, om te kijken hoe je zou reageren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh hm, hangt er van af hoe laat want in de middag reis ik in tegengestelde richting naar Utrecht
In Groningen heb je ook kans om mijn ouders te spotten
Of voor viespeukjesdie vrouwen willen spottenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik las net een topic over genderneutrale wc's
Maar dat is voor mensen die niet naar een mannen- of vrouwen-wc willen omdat ze zich niet man of vrouw voelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |