ik heb mijn lange baard er ook af geschorenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik wilde me nog scheren vandaag.
Dan maar vroeg opstaan
Ik snap je punt zeker, maar het is gewoon een combinatie van zoveel. Als je al ziet dat trainers bij het minste of geringste over 'wat achteroverhangende' clubs spreken alsof het een betonnen muur is, is het einde zoek. Spelers die klagen over de speelstijl van een tegenstander dit, tegenstander dat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De spelers in Nederlandse eredivisie ontbreekt het voor het grootste deel ook gewoon gebrek aan enige spelvisie/kwaliteit. Zo'n rechterrijtje is niet tegenop te coachen.
Om te voetballen heb je twee teams nodigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je punt zeker, maar het is gewoon een combinatie van zoveel. Als je al ziet dat trainers bij het minste of geringste over 'wat achteroverhangende' clubs spreken alsof het een betonnen muur is, is het einde zoek. Spelers die klagen over de speelstijl van een tegenstander dit, tegenstander dat.
Jan Olde-Riekerink ken ik niet als coach. Die heeft voornamelijk als hoofd jeugdopleidingen gewerkt bij Ajax.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag dat gala een nederlandse trainer had, Stijn.
Is dat wat
Ik kon m niet
Lange baarden zijn wel stoer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb mijn lange baard er ook af geschoren
Frank de Boer zn frustratie als ie dat weer eens zegtquote:
helaas pakte de maatschappelijke normen en waarden mnquote:
Ik weet nog dat Cambuur tegen Excelsior speelde in de tijd dat Dijkhuizen er nog coachte. Henk de Jong werd helemaal boos om Excelsiorquote:
Uiteindelijk is geld de katalysator voor elke vorm van progressiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat los je niet op met geld. Wensdenken.
Maar niet voor voetbaltechnisch structurele problemen. Manchester City en Paris Saint-Germain kunnen erover meepraten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk is geld de katalysator voor elke vorm van progressie
Je ziet op elk niveau, eigenlijk alleen niet bij Bayern/Dortmund wat ik het afgelopen seizoen gezien heb, dat zekerheidsdenken de meester wordt. 4-4-2 is ook bezig aan een opleving met Leicester en Atlético als beste voorbeelden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voetbal heeft sowieso een groot probleem.
Dat is echt niet om aan te gluren op elk niveau.
En niet op een leuke manier.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet op elk niveau, eigenlijk alleen niet bij Bayern/Dortmund wat ik het afgelopen seizoen gezien heb, dat zekerheidsdenken de meester wordt. 4-4-2 is ook bezig aan een opleving met Leicester en Atlético als beste voorbeelden.
Andy Cole en Dwight Yorkequote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet op een leuke manier.
Vroeger had je nog GOUDEN spitsenkoppels.
Drie keer niets nu, walgelijk.
Heb het al eens eerder gezegd: voor de liefhebber zijn het zware tijden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet op een leuke manier.
Vroeger had je nog GOUDEN spitsenkoppels.
Drie keer niets nu, walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |