Iets wat zuur ruikt hoeft niet direct geschift te zijn.... maar pas op: Never stick your dick in crazy.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:40 schreef LompeHork het volgende:
Zolang het niet zuur ruikt kun je het wel achterover slaan.
Neuh, maar om frisdrank nog op te drinken als het zuur ruikt... dan doe je wel érg veel moeite voor je statiegeld. Zeg maar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Iets wat zuur ruikt hoeft niet direct geschift te zijn.... maar pas op: Never stick your dick in crazy.
Wat heeft dat met statiegeld te maken? Je hoeft het niet met verpakking en al weg te gooien.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, maar om frisdrank nog op te drinken als het zuur ruikt... dan doe je wel érg veel moeite voor je statiegeld. Zeg maar.
Heb je geen put buiten?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, maar om frisdrank nog op te drinken als het zuur ruikt... dan doe je wel érg veel moeite voor je statiegeld. Zeg maar.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:46 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met statiegeld te maken? Je hoeft het niet met verpakking en al weg te gooien.
Dit ook gewoon compleet serieus nemen, hulde.quote:
We zijn hier in CUL, ik dacht daarom dat je voor de verandering wel een keertje serieus deed.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit ook gewoon compleet serieus nemen, hulde.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
We zijn hier in CUL, ik dacht daarom dat je voor de verandering wel een keertje serieus deed.
Fanta en cassis vind ik beide best lekker zonder prik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het geen prik meer heeft, is frisdrank sowieso niet te drinken. En de prik gaat er veel eerder uit dan dat de drank kapot gaat.
Da's je eigen probleemquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:00 schreef FlyDutchMan het volgende:
Fanta en cassis vind ik beide best lekker zonder prik.
Precies, zo snel gaat dat niet kapot.quote:Ik denk dat het allemaal wel meevalt met de houdbaarheid trouwens. Frisdrank is nou niet echt een natuurproduct of zo en suiker is een conserveermiddel.
En wanneer gaat de prik eruit?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het geen prik meer heeft, is frisdrank sowieso niet te drinken. En de prik gaat er veel eerder uit dan dat de drank kapot gaat.
Als je geen psssshhhht meer hoort als je de dop opendraait, is de prik eruit.quote:
In een week heb ik die 1,5 liter wel op, anders zou ik het niet kopen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:04 schreef Apekoek het volgende:
Een week aanhouden, dan is het nog lekker. Daarna drink ik het vaak niet meer.
Gebeurt dat ook als de frisdrank dicht is?quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je geen psssshhhht meer hoort als je de dop opendraait, is de prik eruit.
Zodra je de fles opent, gaat de prik eruit. Hoe langer de fles zonder dop staat en hoe langer de fles niet gekoeld wordt, des te sneller gaat de prik eruit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:06 schreef Firewarrior het volgende:
Gebeurt dat ook als de frisdrank dicht is?
Maar als die dicht in de kelder staat dan gebeurt er toch niks?quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zodra je de fles opent, gaat de prik eruit. Hoe langer de fles zonder dop staat en hoe langer de fles niet gekoeld wordt, des te sneller gaat de prik eruit.
Dicht als in "nog niet geopend", dan gebeurt er niks. Nou ja, misschien dat er over de jaren iets gebeurt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:08 schreef Firewarrior het volgende:
Maar als die dicht in de kelder staat dan gebeurt er toch niks?
Maar in een paar dagen tijd gebeurt er dus niks.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dicht als in "nog niet geopend", dan gebeurt er niks. Nou ja, misschien dat er over de jaren iets gebeurt.
Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:09 schreef Firewarrior het volgende:
Maar in een paar dagen tijd gebeurt er dus niks.
Dan is jouw vraag niet zo heel relevant, want een week is prima met suiker als conserveermiddel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:06 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
In een week heb ik die 1,5 liter wel op, anders zou ik het niet kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |