Maar blijkbaar was een dagvoeding in een shaker nog niet makkelijk genoeg, dus hebben ze een soort mueslirepen ontworpen waarin 20% van je dagelijkse behoefte zit. Heb je toch iets om op te kauwen. (En eerlijk gezegd, het is wel heel makkelijk om zo’n ding in je tas te gooien als lunch, in plaats van boterhammen smeren of kwark in een bakje mee te nemen).'quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik hou van normaal voedsel helaas.
Een vriendin van me zat in Nijmegen bij bagels and beans en Jill was daar ook en ze rooktequote:
2kquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
V
[..]
Van de hoeveel? Ik nog 400 ofzo.
Dat klinkt wel aantrekkelijker dan zo'n stinkend drabje.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was een dagvoeding in een shaker nog niet makkelijk genoeg, dus hebben ze een soort mueslirepen ontworpen waarin 20% van je dagelijkse behoefte zit. Heb je toch iets om op te kauwen. (En eerlijk gezegd, het is wel heel makkelijk om zo’n ding in je tas te gooien als lunch, in plaats van boterhammen smeren of kwark in een bakje mee te nemen).'
Ze hebben nu dus ook repen
Wow, had niet gedacht dat ze rookte inderdaad. Maar is ook moeilijk om tegelijkertijd te filmen en te roken denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van me zat in Nijmegen bij bagels and beans en Jill was daar ook en ze rooktedat vlogt ze echt nooit
Maar ik heb zulke repen ook gehad toen ik eentijdje Boxbites had. Vind het niet echt heel lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aantrekkelijker dan zo'n stinkend drabje.
Ja echt raar hè. Ze zei dat ze er twee in één uurtje had. En ze was met die vriendin Anouk en haar kind. Beetje vaag. Had het echt niet verwacht.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, had niet gedacht dat ze rookte inderdaad. Maar is ook moeilijk om tegelijkertijd te filmen en te roken denk ik.
Plus je wilt geen verkeerd voorbeeld zijn voor al die tienermeisjes.
8 a 10quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna een kilo per week, wel veel hoor.
Hoeveel wil je er nog af dan?
Lekker zal het vast niet zijn nee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik heb zulke repen ook gehad toen ik eentijdje Boxbites had. Vind het niet echt heel lekkerHet is enorm plakkerig en geen hele fijne bite ofzo
Jill, vloggen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van me zat in Nijmegen bij bagels and beans en Jill was daar ook en ze rooktedat vlogt ze echt nooit
Dan ben je zelfs wel zo'n beetje kettingroker, wel knap dan eigenlijk dat je nooit pakjes ziet liggen ofzo daar in huis.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt raar hè. Ze zei dat ze er twee in één uurtje had. En ze was met die vriendin Anouk en haar kind. Beetje vaag. Had het echt niet verwacht.
Best wel toch.quote:
Ja heb het nog nooit gezien. Heb wel haar appartement gezien vanuit de treinquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je zelfs wel zo'n beetje kettingroker, wel knap dan eigenlijk dat je nooit pakjes ziet liggen ofzo daar in huis.
[..]
Best wel toch.
2 broodjes pindakaas, 2 gebakken eitjes en een bak druivenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag gegeten: 2 bruine boterhammen met nutella, en een half bakje kersen
Potente boyquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 broodjes pindakaas, 2 gebakken eitjes en een bak druiven
Heh?quote:
Joh ik gebruik hem toch niet.quote:
havermout met banaan en rozijnen, hotdog, snoepjes en mueslireepquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag gegeten: 2 bruine boterhammen met nutella, en een half bakje kersen
lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vandaag een stuk taart gegeten. Lekker suikerrijke, calorievolle, vette slagroomtaart. Oh met een aardbei erop #compensatie
Dat is niet zo heel veelquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
havermout met banaan en rozijnen, hotdog, snoepjes en mueslireep
Nu weet ik waarom ik honger heb
Goed bezig hoor. Hoe lang wil je geen vlees eten, of ga je daarna nog door?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker
[..]
Dat is niet zo heel veel
Ik heb trouwens al 3 weken geen vlees gegetenBen bezig met een vega challenge
Netjes. Heb verleden jaar ook vega challenge gedaan,van 2 weken dan welquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker
[..]
Dat is niet zo heel veel
Ik heb trouwens al 3 weken geen vlees gegetenBen bezig met een vega challenge
Ik wilde in principe eerst het een maand volhouden, maar het gaat me eigenlijk super makkelijk afquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Hoe lang wil je geen vlees eten, of ga je daarna nog door?
Valt wel mee, gewoon andere mindset en in plaats van aardappel groente vlees, gewoon aardappelen groente vegavleesquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Heb verleden jaar ook vega challenge gedaan,van 2 weken dan welMaar best pittig wel
Oh als ik patat bestel dan eet ik zo 1500 kcal weg hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
Gister 3 mini kaassoufles 2 bitterballen en een frikandel gegeten op het werk
Fuck kcal
ja, maar jij bent ook een bolletjequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
Gister 3 mini kaassoufles 2 bitterballen en een frikandel gegeten op het werk
Fuck kcal
red ik ook makkelijk door alleen al aanwezig te zijn op mn werk #foodlifequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh als ik patat bestel dan eet ik zo 1500 kcal weg hoor
valt vies mee tegenwoordig 😉quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een bolletje
Prima toch als je het vegavlees ook gewoon lekker vindt?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wilde in principe eerst het een maand volhouden, maar het gaat me eigenlijk super makkelijk afNou moet ik bekennen dat ik in sommige gerechten gewoon het vlees vervang door vegavlees maar goed
Ik zit er aan te denken om het gewoon tot 2 maanden te verlengen
En daarna gewoon langzaam naar maximaal 1 a 2x vlees eten in de week. Het ging mij er niet om dat ik helemaal geen vlees meer ga eten, maar eerder om mijn vleesconsumptie drastisch te verminderen
ik eet juist amper op werkquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
red ik ook makkelijk door alleen al aanwezig te zijn op mn werk #foodlife
Ik doe altijd via thuisbezorgd dan. Minimum is 10 euro bestellen, zonder bezorgkosten dan dus dat vind ik dan wel meevallen 1x per 2 weken ofzo. Dan moet je het er ook maar van nemen hequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
red ik ook makkelijk door alleen al aanwezig te zijn op mn werk #foodlife
Ja dit vraagt om fotos he dat snap je zelf ook welquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik pluk er eentje van de straat brb.
Begin wel goed lichaam te krijgen van zwemmen tbh
Nee dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Prima toch als je het vegavlees ook gewoon lekker vindt?
Maar wel goed van je. Ik wil ook niet helemaal vega te zijn maar want bij anderen vind ik het toch gewoon handig als ze er geen rekening mee hoeven te houden, maar in mijn eentje probeer ik het wel, en sinds kort ook gestopt met melkproducten.
s&gquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh bij mij zit er in de buurt een snackbar die dat voor 6 euro doetquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe altijd via thuisbezorgd dan. Minimum is 10 euro bestellen, zonder bezorgkosten dan dus dat vind ik dan wel meevallen 1x per 2 weken ofzo. Dan moet je het er ook maar van nemen he
Ja hier sta ik dan ook weer niet bij stil.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit vraagt om fotos he dat snap je zelf ook wel
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hier sta ik dan ook weer niet bij stil.Ik en mijn grote mond.
oh thuisbezorgd is al paar maanden geledenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe altijd via thuisbezorgd dan. Minimum is 10 euro bestellen, zonder bezorgkosten dan dus dat vind ik dan wel meevallen 1x per 2 weken ofzo. Dan moet je het er ook maar van nemen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |