Theoretisch gezien wel, ik heb al iets van $6 verdient.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
Oké maar ik bedoel of je al advertentiegelden krijgt
Theoretische dollars zijn het, maar op basis van zijn vlogs zou je wel kunnen stellen dat hij makkelijk moet kunnen werken. Hij wil alleen niet en dan houdt het op.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:29 schreef bamibij het volgende:
zou vooral niet op internet zetten hoeveel je verdient met die vlogs gezien je wajong
Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
op basis van zijn vlogs zou je wel kunnen stellen dat hij makkelijk moet kunnen werken.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 4 juli 2016 09:29 schreef bamibij het volgende:
zou vooral niet op internet zetten hoeveel je verdient met die vlogs gezien je wajong
Heb je mijn screen gezien van hoe vaak er dit weekend films zijn geüpload? De tijd die hij eraan had besteed had hij ook kunnen besteden aan de rechtbank schoonmaken of zoquote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
je ziet die jongen 4 minuten per dag, misschien ligt ie daarna wel kapot op bed.
altijd dat veroordelende op internet van 'stoere mensen'![]()
Nee, alles en iedereen maar zielig vinden en pamperen tot de dood, dat is echt de oplossing.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
je ziet die jongen 4 minuten per dag, misschien ligt ie daarna wel kapot op bed.
Gelukkig wordt YouTube niet uitbetaald op je betaalrekening (via Paypal maakt niet uit)quote:Op maandag 4 juli 2016 10:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, alles en iedereen maar zielig vinden en pamperen tot de dood, dat is echt de oplossing.
Ja, misschien ook niet. Braddie is nog een WAjonger van de oude stempel, daar kreeg je het al als je lang genoeg volhield dat je echt niet kan werken. Ik geloof best dat er wat mis met hem is anders zou je op je 25/26e er niet zo bijlopen, maar gezien de content van zijn vlogs zou hij best wat terug kunnen doen voor de maatschappij.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
Ik studeer rechten en moest voor arbeidsrecht leren dat je gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, misschien ook niet. Braddie is nog een WAjonger van de oude stempel, daar kreeg je het al als je lang genoeg volhield dat je echt niet kan werken. Ik geloof best dat er wat mis met hem is anders zou je op je 25/26e er niet zo bijlopen, maar gezien de content van zijn vlogs zou hij best wat terug kunnen doen voor de maatschappij.
Zie ik hem fulltime in het magazijn/productie werken? Nee, want dat zal hij wel niet volhouden, maar paar dagen ergens vrijwillig wat terugdoen zou niet verkeerd zijn.
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen afgekeurd zijn en een WAjong uitkeringquote:Op maandag 4 juli 2016 12:15 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik studeer rechten en moest voor arbeidsrecht leren dat je gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan zijnje kan bv voor 95% afgekeurd worden
Dus dan ben je voor 5% in staat wel te werken en dat is wat anders dan 0%
Zou best kunnen daar moet ik nog over lerenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen afgekeurd zijn en een WAjong uitkering
Je hebt nog een hoop te leren, maar je bent nog jong dus je bent net een sponsquote:Op maandag 4 juli 2016 14:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Zou best kunnen daar moet ik nog over leren
Ik zie liever vlogs over dagelijkse bezigheden en wandelavonturen met een beetje sightseeing dan die filmpjes waarin hij nieuwsartikelen voorleest.quote:
Die dagelijkse bezigheden en wandelavonturen komen ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie liever vlogs over dagelijkse bezigheden en wandelavonturen met een beetje sightseeing dan die filmpjes waarin hij nieuwsartikelen voorleest.
Ik heb geen behoefte aan nieuwsduiding.
Fantastisch, die close-up van zijn gezicht. Ik ga heerlijk slapen vannacht.quote:
Dat was een dingetje waar ik even geen rekening mee hield neequote:Op maandag 4 juli 2016 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Fantastisch, die close-up van zijn gezicht. Ik ga heerlijk slapen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |