Weet je waarom kanalen als Sophie, Jiami, ThingJuliaLoves en zo populair zijn?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.
Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mcht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.
Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.
Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneemn omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem
)
Dat soort kanalen vind ik dan weer behoorlijk vervelend.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Weet je waarom kanalen als Sophie, Jiami, ThingJuliaLoves en zo populair zijn?
Omdat met name ThingsJuliaLoves heel veel op andere films reageert
Dit is het huis van m`n pa.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef chroestjov het volgende:
Leuk om ook eens wat van de inrichting van de Bradgesion te zien.
ja ze zijn vervelend maar mensen kijken daar nou eenmaal heel graag naarquote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat soort kanalen vind ik dan weer behoorlijk vervelend.
Van die "HOOFDLETTERS EN UITROEPTEKENS EN OOK Q&A" Kanalen
Al post ik wel soms onder iets als een SOC of STG
Klopt..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja ze zijn vervelend maar mensen kijken daar nou eenmaal heel graag naar
enzoknol2quote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou een vlog over het dagelijks leven van Braddie best volgen
Ik ga dat soort dingen alleen voorlopig echt nog niet doenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou een vlog over het dagelijks leven van Braddie best volgen
We zijn weer mattiesquote:Op zondag 3 juli 2016 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die had toch aangifte etc tegen je gedaan
Ik denk serieus dat dat soort dingen juist het meeste kijkers trekt. De manier bij uitstek om te zorgen dat je kanaal meer aanslaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga dat soort dingen alleen voorlopig echt nog niet doen
Eerst maar eens kijken of mijn kanaal een beetje aanslaat.
dit idd. je moet opvallen. de zoveelste yuotuber met dezelfde content als andere youtubers slaat gewoon niet aanquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat soort dingen juist het meeste kijkers trekt. De manier bij uitstek om te zorgen dat je kanaal meer aanslaat.
Nee maar ik heb dus niet dezelfde content als andere YouTubers omdat ik niet vlog over m`n "dagelijkse leven" maar nieuwsberichten doe en daar mijn mening over geef, dingen bespreek die ik zelf kut vind. Muziek filmpjes upload, dashcam beelden.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
dit idd. je moet opvallen. de zoveelste yuotuber met dezelfde content als andere youtubers slaat gewoon niet aan
ja maar als mensen het niet interessant vinden kom je er niet ver mee en is het aleen voor jezelfquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dus niet dezelfde content als andere YouTubers omdat ik niet vlog over m`n "dagelijkse leven" maar nieuwsberichten doe en daar mijn mening over geef, dingen bespreek die ik zelf kut vind. Muziek filmpjes upload, dashcam beelden.
Mijn kanaal is veelzijdiger dan dat van een Enzo Knol die alleen maar vlogt over zijn leven.
Ok die heeft 20,000 x meer subs dan ik maar toch
Om exact dezelfde reden kent iedereen hier de naam van tong80, als hij zijn nietszeggende troep niet jarenlang structureel over het gehele forum had uitgekotst maar een gemiddelde forumgebruiker zou zijn geweest, had niemand zijn naam gekend.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:29 schreef PaarseStabilo het volgende:
Trouwens waarom denk je dat Hyves groot is geworden?
Omdat (dit staat zelfs op wikipedia) er heel veel spam voor Hyves was.![]()
Waarom is Sophie bekend geworden op Youtube?
Omdat ze bij iedereen reacties plaatst
Waarom is is ThingsJuliaLoves bekend?
Omdat ze letterlijk OVERAL op reageert nog meer dan Sophie
dit iddquote:Op zondag 3 juli 2016 17:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Om exact dezelfde reden kent iedereen hier de naam van tong80, als hij zijn nietszeggende troep niet jarenlang structureel over het gehele forum had uitgekotst maar een gemiddelde forumgebruiker zou zijn geweest, had niemand zijn naam gekend.
Klopt.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:28 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja maar als mensen het niet interessant vinden kom je er niet ver mee en is het aleen voor jezelf
tenzij je bekendheid alleen op fok genoeg vindt
Vanmiddag een filmpje geupload over Max Verstappen heeft nu 500+ Weergave.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |