quote:
Op vrijdag 29 november 2002 14:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
godverredommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb net te horen gekregen dat me vader overleden is vanmorgengodverredommmmeeeeeeeeeeejilwsadfotgfwaoegaoergfaperrrrrg
hartstilstand
ik weet niet wanneer ik terug kom
quote:Beste peter,
Op vrijdag 29 november 2002 16:00 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
me vader is dus rond 12.00 uur vanmorgen overleden.
Het was op de sportdag waar hij heel veel zin in had
Hij voelde zich niet lekker en is langs de kant gaan zitten. wedstrijd daarna was nog niet over en bleef aan de kant. Coolega's van hem aagen hem al minder worden en gingen naar hem toe en toen is hij in elkaar gezaktambu's geweest en ze hebben alles geprobeerd. schokken reanimatie alles maar ze konden niks meer voor hem doen.
hij is 48 jaar geworden
godverredomme
Echt erg van je vader ik wist niet wat ik hoorden.
Ik vraag me nu ook steeds af hoe het nu met je gaat.
Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke perioden.
Gecondoleerd.....
Zo jong nog.
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen.
had zoiets afgelopen week met mijn moeder die op 47 jarige leeftijd overleedt tengevolge van een ongeluk met een bus.
Zij reed op een voorrangsweg met haar fiets en een bus heeft haar gewoon vol in haar flank gereden. Zij kwam met het hoofd op straat , schedelbasisfractuur, coma en einde op zondag 12.15
sterkte
en natuurlijk ook voor misterx11
Doet mij altijd realiseren dat ik min of meer dezelfde leeftijd als jullie ouders heb en zoiets zomaar plotseling kan gebeuren.
Hoop dat jullie veel steun van rest van jullie familie en omgeving ondervinden.
Heel veel sterkte gewenst!
helaas ga ik volgende week ook een papa van een hele goede vriend begraven
[Dit bericht is gewijzigd door tie-rep op 29-11-2002 22:26]
Heel veel sterkte de komende tijd aan jou, je familie en vrienden
[edit]
Ik realiseer me nu eigenlijk pas hoe erg het is
Het is verschrikkelijk hoe zoiets onverwachts kan komen, van het ene op het andere moment veranderd je leven
Maar, alles is tijdelijk, dus ook de pijn die je nu ongetwijfeld hebt.
Nogmaals, sterkte!!!
Hoop dat ik hiermee niet tegen kerkjes schop of zo.
Hartstikke bedankt riann
Ik kan het echt waarderen.
quote:jij natuurlijk ook heel veel sterkte en gecondoleert
Op vrijdag 29 november 2002 21:54 schreef misterx11 het volgende:
gecondoleerd met dit verlies en veel sterktehad zoiets afgelopen week met mijn moeder die op 47 jarige leeftijd overleedt tengevolge van een ongeluk met een bus.
Zij reed op een voorrangsweg met haar fiets en een bus heeft haar gewoon vol in haar flank gereden. Zij kwam met het hoofd op straat , schedelbasisfractuur, coma en einde op zondag 12.15
quote:het komt waarschijnlijk omdat ik niet besefte dat het zo was
Op vrijdag 29 november 2002 23:10 schreef Compton het volgende:
Gecondoleerd, alleen sorry dat ik het zeg maar voor zoiets ergs vind ik het een beetje droog getypt...Hoop dat ik hiermee niet tegen kerkjes schop of zo.
en nog steeds niet.
Ik heb me vader vanavond gezien in de aula en heb hem geknuffeld en gekust en nu nog geloof ik n iet dat hij er niet meer is
Ik heb echt het gevoel dat hij nu elk moment binnen kan komen
Maar dat is niet zo men dat kun je me vaak genoeg zeggen maar dat krijg je er nu nog niet in bij mij.
voor mij is hij er nog en hij zal altijd bij mij blijven. Boven kijkt hij over mij en mijn moedre en zus en zijn ouders en iedereen die hem lief had en wie hij lief had
sorry ik weet nu echt ff niets meer te vertellen.
alleen dat ik me zwaar klotuh voel en dt ik soms mensen nodig heb om tegen te schelden of praten of wat dan ook
dank jullie wel allemaal
Ik wens je alle sterkte toe.
sterkte ermee jammer dat hij nog zo jong was.. nu al
quote:dat denk ik nu de hele tijd
Op vrijdag 29 november 2002 23:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Sterkte Peter..sterkte ermee jammer dat hij nog zo jong was.. nu al
waarom???????
da snap ik nie
ik gun het niemand maar als het jezelf gebeurd denk je echt van waarom mij
quote:ik ken het gevoel ja
Op vrijdag 29 november 2002 23:56 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
dat denk ik nu de hele tijd
waarom???????
da snap ik nie
quote:iedereen zal toch eens moeten gaan, ik vind het echt heel erg voor je, maar doe jezelf en je naasten een lol, en probeer er niet aan te denken, denk liever aan de leuke momenten die je met hem had, en vraag je af of hij het wel tof vindt dat jij nu de hele tijd over hem zit te tobben.
Op vrijdag 29 november 2002 23:56 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
dat denk ik nu de hele tijd
waarom???????
da snap ik nie
[ik wil dus niet zeggen hoe jij hiermee om moet gaan, t'is alleen goedbedoeld advies voor je, om je te helpen]
quote:dank je wel
Op zaterdag 30 november 2002 00:01 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ik ken het gevoel ja
(eigen ervaring
)
wens je echt heel veel sterkte!!
ik hoop dat je het beetje goed "verwerken" kan dit alles.. ik leef met je mee
quote:ja dat snap ik ook wel maar zit nu nog alleen maar de dingen die komen gaan te denken.
Op zaterdag 30 november 2002 00:02 schreef Piro het volgende:[..]
iedereen zal toch eens moeten gaan, ik vind het echt heel erg voor je, maar doe jezelf en je naasten een lol, en probeer er niet aan te denken, denk liever aan de leuke momenten die je met hem had, en vraag je af of hij het wel tof vindt dat jij nu de hele tijd over hem zit te tobben.
[ik wil dus niet zeggen hoe jij hiermee om moet gaan, t'is alleen goedbedoeld advies voor je, om je te helpen]
hoe moet dit nu verder en hoe dat. Ik vindt het nog moeilijk om over de leuke dingen te gaan denken maar dat komt vanzelf. En het moeilijkste moet nog komen dus.
Het moment dat je echt beseft dat hij er niet meer is en dat heb ik nu nog niet. Heb echt het gevoel dat hij elk moment binnen kan komen
en dat voelt kut als je je daarna bedenkt dat dat niet meer kan
quote:owja dat laatste doe je niet.
Op vrijdag 29 november 2002 23:10 schreef Compton het volgende:
Gecondoleerd, alleen sorry dat ik het zeg maar voor zoiets ergs vind ik het een beetje droog getypt...Hoop dat ik hiermee niet tegen kerkjes schop of zo.
maar op dat moment was ik echt verdoofd en ik heb goed contact met bepaalde mensen van het forum hier dus ik wou het zowieso ff laten weten omdat ik hun steun ook heeeel goed kan gebruiken
maar je heb t niet tegen kerkjes geschopt......echt niet
Sterkte.
quote:zoals ik al zei peter ... we zijn er voor je ....
Op zaterdag 30 november 2002 00:08 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
owja dat laatste doe je niet.
maar op dat moment was ik echt verdoofd en ik heb goed contact met bepaalde mensen van het forum hier dus ik wou het zowieso ff laten weten omdat ik hun steun ook heeeel goed kan gebruiken
maar je heb t niet tegen kerkjes geschopt......echt niet
quote:*zich erbij aansluit
Op zaterdag 30 november 2002 00:23 schreef IrfieJ het volgende:[..]
zoals ik al zei peter ... we zijn er voor je ....
sterkte, peter!
quote:heey irfiej tnx. Ook voor je smsje.
Op zaterdag 30 november 2002 00:23 schreef IrfieJ het volgende:[..]
zoals ik al zei peter ... we zijn er voor je ....
jou was ik net vergeten te noemen maar ook jou smsje heeft me geraakt echt waar
nogmaals bedankt
Een dergelijk verlies komt zo hard aan, is zó moeilijk te begrijpen (niet dus) en te verwerken en bovenal zó oneerlijk Ik hoop dat je mensen om je heen hebt waar je steun kan vinden en die je kunnen helpen in deze moeilijke tijd. Schroom ook niet ze op te zoeken, je bent zeker welkom.
Heel veel sterkte ook van mij
quote:np thats where (cyber)friends are for ...
Op zaterdag 30 november 2002 00:32 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
heey irfiej tnx. Ook voor je smsje.
jou was ik net vergeten te noemen maar ook jou smsje heeft me geraakt
echt waar
nogmaals bedankt
Peter, alle sterkte toegewenst. Zowel jij als je familie...
quote:ja ik kreeg je berichtje net van roel
Op zaterdag 30 november 2002 00:32 schreef Essiepessie het volgende:
Tja, ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik moet zeggen. Ook ik ben er stil van.Een dergelijk verlies komt zo hard aan, is zó moeilijk te begrijpen (niet dus) en te verwerken en bovenal zó oneerlijk
Ik hoop dat je mensen om je heen hebt waar je steun kan vinden en die je kunnen helpen in deze moeilijke tijd. Schroom ook niet ze op te zoeken, je bent zeker welkom.
Heel veel sterkte ook van mij
het is nog lang niet op zijn hardst denk ik
ik denk dat het nog erger wordt naarmate ik echt begin te beseffen dat hij er niet meer is
quote:juist op die momenten moet je je steun zoeken ... bij je familie, bij je vrienden ... en ook hier online ... we slepen je er doorheen ...
Op zaterdag 30 november 2002 00:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ja ik kreeg je berichtje net van roel
het is nog lang niet op zijn hardst denk ik
ik denk dat het nog erger wordt naarmate ik echt begin te beseffen dat hij er niet meer is
quote:probeer maar ... ook al doe je je ogen niet dicht ... dan heb je in elk geval het gevoel van rusten ...
Op zaterdag 30 november 2002 00:45 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ook hier nogmaals errug bedanktik ga nu wat proberen te slapen maar dat lukt toch niet
quote:probeer in ieder geval iets te rusten.. zal je goed doen. en zo zal je de komende dagen wat beter te gemoed gaan als je iets hebt gerust. nogmaals veel sterkte ik leef met je mee
ook hier nogmaals errug bedanktik ga nu wat proberen te slapen maar dat lukt toch niet
quote:ga maar gewoon ff liggen, als je niet slaapt rust je toch een beetje uit.
maar je valt vastwel in slaap hoor. sterkte!
Ik heb soms wel ff geslapen maar het is niet veel geweest
ik geloof het eik nog steeds niet. Zo onwerkelijk allemaal.
Ik luister nu de hele tijd door pappa van andre hazes. Ik vond dat altijd een mooi nummer en nu helemaal
Bedankt voor alle reacties hier. Doet me echt goed
Veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie.
quote:Het zal nog wel een tijdje onwerkelijk blijven; ik kan me de eerste dagen na het overlijden van mijn vader ook niet meer herinneren. Maar dat kwam ook doordat ik sterk wilde zijn voor mijn moeder en m'n eigen verdriet min of meer wegstopte. En dat was fout.
Op zaterdag 30 november 2002 08:13 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik ben er weer voor ff.Ik heb soms wel ff geslapen maar het is niet veel geweest
Ik luister nu de hele tijd door pappa van andre hazes. Ik vond dat altijd een mooi nummer en nu helemaal
Maak diezelfde fout niet en huil, schreeuw, of wat dan ook om je verdriet te uiten.
Nogmaals heel veel sterkte, kerel.
quote:youre welcome, eigenlijk allemaal best raar dat hij er gister nog was. En nu ineens niet meer.
Op zaterdag 30 november 2002 08:13 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik ben er weer voor ff.Ik heb soms wel ff geslapen maar het is niet veel geweest
Ik ken hem nog niet eens en ik moet er ook steeds aan denken.
Echt vreselijk.
Sterkte
*Muurbloempje hart onder de riem wil steken maar niet weet hoe*
zo jong, zo plotseling, ik ben helemaal van slag van je verhaal...
mede namens ML, heel veel steun en warmte van ons om dit verlies te kunnen verwerken...
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 30-11-2002 10:06]
Het spijt me dat ik de juiste woorden niet heb, woorden waar je iets aan zou kunnen hebben...
Ontzettend veel sterkte jongen, uit het diepst van m'n hart..
Soms lijkt het of het leven niet eerlijk is
Ik wens jou en alle andere die een dierbare hebben verloren veel sterkte toe.
Nogmaals veel sterkte en als er wat is ik sta altijd voor je klaar!
Ik hoop voor je dat je de kracht vind om hier samen met je familie en vrienden een goede manier in te vinden om dit verschrikkelijke verlies te verwerken. Het kost heel veel tijd en gun jezelf die tijd ook. Doe wat je voelt wat je moet doen en op een gegeven moment komt er een tijd dat je het kunt accepteren....
Heel veel sterkte gewenst in ieder geval
echt zoals hij is.
we zijn met familie en collega's van me vader naar hem toegeweest.
Die collega's die er waren die zaten naast hem toen het gebeurde en hebben dus ook gereanimeerd en alles geprobeerd.
Ik was blij dat ze er nu waren want ze vertelden precies hoe het gebeurd was en dat was een heel ander verhaal dan dat we eerst te horen kregen
bedankt voor jullie lieve woorden en voor diegenen die beide ouders nog hebben kan ik 1 ding zeggen. Wees er altijd voor ze want het kan zoals je ziet in 1 keer afgelopen zijn
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 21:39 schreef Quintony het volgende:
Damn Dude.....Heel veel sterkte..
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[...] en voor diegenen die beide ouders nog hebben kan ik 1 ding zeggen. Wees er altijd voor ze want het kan zoals je ziet in 1 keer afgelopen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-12-2002 03:46]
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Vanmiddag komt er het laatste zusje van me pa. Die kon niet eerder komen omdat ze in zwitserland zat met hun vrachtschip. Zij heeft me pa nog niet gezien dus.
Vanmiddag gaan we er voor de laatste keer heen voordat hij morgen dat onderzoek heeft
allemaal erg bedankt weer voor jullie medeleven
quote:Nogmaals veel sterkte,..
Op zondag 1 december 2002 08:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik begin het nu steeds meer te beseffen dat hij er niet meer is maar toh is ut nog heel raar.Vanmiddag komt er het laatste zusje van me pa. Die kon niet eerder komen omdat ze in zwitserland zat met hun vrachtschip. Zij heeft me pa nog niet gezien dus.
Vanmiddag gaan we er voor de laatste keer heen voordat hij morgen dat onderzoek heeftallemaal erg bedankt weer voor jullie medeleven
Ik stel het ook zeer op prijs dat je steeds de stand van zake doorgeeft, want dat geeft jou ook een beetje afleiding.
Als er wat is, ik sta voor je klaar.
*knuf*
quote:ahuh
Op zondag 1 december 2002 21:51 schreef Riann het volgende:
Zoals je ziet heel Fok leeft met je mee.
ik heb het al eerder gezegd hier maar ik wil je nogmaals bedanken
Maar wat klote voor je!
Heel veel sterkte!
quote:youre welcome
Op zondag 1 december 2002 23:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ahuh
ik heb het al eerder gezegd hier maar ik wil je nogmaals bedanken
![]()
Ging het een beetje met jullie vandaag?
suc6 met het verwerken
ik weet hoe je je voelt
mijn oom is van het weekend ook overleden .....
Ik wens jou en je familie enorm veel sterkte in deze afschuwelijke tijd.
het blijkt dat er een groot bloedvat bij zijn hart met de jaren is dichtgegroeid. De doktoren vonden het echt een groot raadsel dat hij niet eerdxer was overleden
Maar wat hem fataal is geworden vrijdag is een fibratie van het hart. Dat is zoiets van dat het hart 300 keer per minuut gaat kloppen. En met zo'n verstopte bloedvat hou je dat niet lang vol en ben je binnen 2 minuten overleden
Als hij die fibratie niet had gehad dan had hij nu misschien nog wel geleeft maar was hij in de loop van tijd toch met klachten gekomen.
Op de vrijdag had hij een sportdag maar de dokter heeft ook bevestigt dat dat er niks mee te maken had. Hij had het overal kunne krijgen. Thuis, in de auto(met misschien dan nog wel meer slachtoffers) echt overal. Dus misschien maar goed dat hij het daar had ipv hier thuis of in de auto
ik wil jullie nogmaals allemaal erg bedanken en ik ben blij dat ik hier me verhaal af en toe kwijt kan
quote:het lijkt me ook goed dat je dit verteld en van je afschrijft... Sterkte
Op maandag 2 december 2002 20:03 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Vandaag is hij dus onderzocht in Enschede naar de oorzaak.
Waar we bang voor waren was het gelukkig niet. We waren bang dat er iets met de hersenen waren zodat hij een schedellichting moetsen doen. Maar dat was het gelukkig niet. Ze hebben als eerste gekeken naar het hart en toen hebben ze het gelijk gevonden.het blijkt dat er een groot bloedvat bij zijn hart met de jaren is dichtgegroeid. De doktoren vonden het echt een groot raadsel dat hij niet eerdxer was overleden
Maar wat hem fataal is geworden vrijdag is een fibratie van het hart. Dat is zoiets van dat het hart 300 keer per minuut gaat kloppen. En met zo'n verstopte bloedvat hou je dat niet lang vol en ben je binnen 2 minuten overleden
Als hij die fibratie niet had gehad dan had hij nu misschien nog wel geleeft maar was hij in de loop van tijd toch met klachten gekomen.Op de vrijdag had hij een sportdag maar de dokter heeft ook bevestigt dat dat er niks mee te maken had. Hij had het overal kunne krijgen. Thuis, in de auto(met misschien dan nog wel meer slachtoffers) echt overal. Dus misschien maar goed dat hij het daar had ipv hier thuis of in de auto
ik wil jullie nogmaals allemaal erg bedanken en ik ben blij dat ik hier me verhaal af en toe kwijt kan
Naamgenoot, gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Woorden zijn nutteloos in dit soort situaties en ik hoop derhalve dat je bij familie en vrienden terecht kunt...
Nogmaals veel sterkte ...
Peter.
quote:En hij kan altijd bij ons terecht
Op dinsdag 3 december 2002 09:56 schreef SmilingPeter het volgende:
Ik zie dit alles nu pas, ben heel weekend weg geweest...Naamgenoot, gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Woorden zijn nutteloos in dit soort situaties en ik hoop derhalve dat je bij familie en vrienden terecht kunt...
Nogmaals veel sterkte ...
Peter.
Dit een van de meest nare dingen die je kan overkomen. Ik leef met je mee. Sterkte en succes voor zolang je het nodig hebt.
Saabmans
Sterkte en we denken hier allemaal aan je.
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
het lijkt nog zo dichtbij
tnxquote:Op donderdag 1 april 2004 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Wat erg zegZo jong en dan zo plotseling overlijden, op de dag waarop hij zich zo verheugd had
gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd
oepsquote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
tnxmaar tis al wel anderhalf jaar geleden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |