Sked zei dat dat was een keer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOlgens mij heeft hij niet eens Italiaans bloed maar is het gewoon simpel boertje uit Almelooo
Italiaans bloed heeft hij wel hoor. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOlgens mij heeft hij niet eens Italiaans bloed maar is het gewoon simpel boertje uit Almelooo
welke draag je nu?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit weekend maar eens een nieuw geurtje zoeken
Hij is wel een Pelle kloon hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is hij nog steeds zo'n kalekop bolliequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je GoT niet zo bijzonder vind.
Ik vind het wel leuk om mee te leven met ze.
[..]
Niet naar bed willen genot
Napoli speelt prima voetbal evenals AS Roma.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso kijkt niemand voor zn plezier naar de Serie A.![]()
Jij kan een reprimande verwachtenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Florenziquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee hij heeft krulletjesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is hij nog steeds zo'n kalekop bollie
Genoeg denk ik hoor. Kijk de reacties op Voetbalzone maar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
MAar waarom zou je dat faken. Geloof ik niet.
Ik vind dat altijd wel interessant, maakt het toch meer dat je met mensen praat ipv met icoontjes op internet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, persoonlijke achtergronden van users boeien me niet zo.
Voetbalzone-usersquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg denk ik hoor. Kijk de reacties op Voetbalzone maar.
Iedereen die het over WE heeft als het om Turkse of Italiaanse of weet ik veel wat voor ploegen het gaat. Geloof nooit dat dat allemaal halfbloedjes zijn
Op Voetbalzone zitten gewoon superveel TUrken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg denk ik hoor. Kijk de reacties op Voetbalzone maar.
Iedereen die het over WE heeft als het om Turkse of Italiaanse of weet ik veel wat voor ploegen het gaat. Geloof nooit dat dat allemaal halfbloedjes zijn
Was vroeger gek van ac Milanquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij discussies over sport heb ik geen persoonlijke achtergronden nodig. Alleen als ze dusdanig bizarre mening hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel interessant, maakt het toch meer dat je met mensen praat ipv met icoontjes op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |