Oh ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeer, Pezu, Hoink, Stimo, omdat ik dol ben op ruzie en omdat ik ze allemaal uit kon lullen.
Nee want ik heb geen snapchat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit jij vast aan die Ajax-snapchat? Ik zie op Twitter altijd mensen zich erover kapot lachen .
Het werkte verslavend.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ken ik allemaal niet
Soms is ruzie wel leuk ja, maar elke dag mehhhh
Discussiėren over seriesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ken eigenlijk sowieso geen mensen die discussies willen hebben over series zelfs als ze hem kijken
Dan weet je dat je doodziek bent.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg het zelfs tegen mijn neefje van een halfjaar
echt hequote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ''Bedankt Hans'' moe. Het is zijn kracht verloren en wordt op onjuiste situaties toegepast.
Ik bedoel, mijn moeder en veel nichtjes/tantes kijken ook GoT.quote:
Net zoals je moeder grappenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt he
Net als (lol)
Dat heeft onlogisch eigenhandig kapot gemaakt
Dus?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit kunnen ze allemaal terugcroften he
Stopwoordjes genotquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je doodziek bent.
Ik moet zeggen dat ik over andere series totaal niet weet wat voor discusssie je zou kunnen beginnen. Ja alleen Lost omdat dat gewoon alleen maar vragen oplevert op een gegeven momentquote:
HOE GAAT HET MET HEMquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg het zelfs tegen mijn neefje van een halfjaar
Jeetje,quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt he
Net als (lol)
Dat heeft onlogisch eigenhandig kapot gemaakt
lekker boeiendquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit kunnen ze allemaal terugcroften he
Waarom niet? Is toch leuk om er over te pratenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, mijn moeder en veel nichtjes/tantes kijken ook GoT.
Maar ik hoor ze er eigenlijk nooit een woord over praten.
Die verzadigen ook een beetjequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals je moeder grappen
Ook onlogisch
Hmm ik besprak het wel altijd met wat klasgenoten die het keken oidquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, mijn moeder en veel nichtjes/tantes kijken ook GoT.
Maar ik hoor ze er eigenlijk nooit een woord over praten.
Je moeder-grappenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook onlogisch
Geen idee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuk om er over te praten
Je praat toch ook na over voetbal of weet ik veel
Er is zo'n gast in de livetopics van het EK die de hele tijd alleen maar je moeder grappen maakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook onlogisch
Livetopics zijn sowieso wel vermoeiend.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is zo'n gast in de livetopics van het EK die de hele tijd alleen maar je moeder grappen maakt.
Vrij vermoeiend.
Daar postenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is zo'n gast in de livetopics van het EK die de hele tijd alleen maar je moeder grappen maakt.
Vrij vermoeiend.
door te huilen en boos te zijn. Jr heeft trouwens een zéér schattig neefjequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij praat nog niet hoe kan ie dat zeggen
Gewoon over je favoriete personages of zeiken over een bepaalde verhaallijn die kut is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik over andere series totaal niet weet wat voor discusssie je zou kunnen beginnen. Ja alleen Lost omdat dat gewoon alleen maar vragen oplevert op een gegeven moment
Hij slaapt vannacht hier, was een uur aan het janken.quote:
Ik ben het met je eens, denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Livetopics zijn sowieso wel vermoeiend.
Ik heb nooit een favoriete personage in welke serie dan ook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon over je favoriete personages of zeiken over een bepaalde verhaallijn die kut is.
Ahw schatje tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon over je favoriete personages of zeiken over een bepaalde verhaallijn die kut is.
[..]
Hij slaapt vannacht hier, was een uur aan het janken.
Kan je nagaan wat een inhoudsloze aidszooi het daar isquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben na twee maanden nog steeds dagelijks onderwerp van gesprek in KLB SC...
Jammer dat ie zo'n neef heeftquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
door te huilen en boos te zijn. Jr heeft trouwens een zéér schattig neefje
Niet dagelijks iigquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben na twee maanden nog steeds dagelijks onderwerp van gesprek in KLB SC...
Ik erger me kapot aan zijn opportunisme. Die heeft al helemaal een vervaagd begrip van een 'hype'. Maaaaaaaaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Hafcfan die boos werd omdat ik JUICHTE voor Polen
"Je bent hier nooit en nu wel juichen" huehuehuehue
Het is soms wel leuk als de wedstrijd doodsaai is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Livetopics zijn sowieso wel vermoeiend.
Het niveau is "Jimmy is een nazi"quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een inhoudsloze aidszooi het daar is
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Hafcfan die boos werd omdat ik JUICHTE voor Polen
"Je bent hier nooit en nu wel juichen" huehuehuehue
Ah ja dan weet je het welquote:
VOlgens mij heeft hij niet eens Italiaans bloed maar is het gewoon simpel boertje uit Almeloooquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan zijn opportunisme. Die heeft al helemaal een vervaagd begrip van een 'hype'. Maaaaaaaaan.
Dan snap ik dat je GoT niet zo bijzonder vind.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit een favoriete personage in welke serie dan ook.
Sowieso nooit gevoel bij.
Niet naar bed willen genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |