Ja, ik kende jou nog niet eens dus dacht okequote:Op woensdag 29 juni 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was het gebbetje toen ook al lang weer vergeten toen het weer ter sprake kwam.![]()
sopranos moet ik ook nog kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
In the fourth season, HBO said that its average gross audience of 18.4 million viewers, later adjusted to 18.6 million, had beaten The Sopranos for the record
Humor was dat wel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kende jou nog niet eens dus dacht oke
Er zijn altijd wel mensen die tegen iets willen schoppen dat populair is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
In the fourth season, HBO said that its average gross audience of 18.4 million viewers, later adjusted to 18.6 million, had beaten The Sopranos for the record
denken dat ik daar moeite voor ga doenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ban. Ik had elke dag ruzie, check m'n pohi.
Hm, moet even bedenken tegen wat voor populair iets ik wil schoppenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die tegen iets willen schoppen dat populair is.
Dat hebben we allemaal wel met iets.
Jij bent een ongelooflijke Hans.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen Hans maar ik probeerde het in een metafoor duidelijker te maken.
Ik schop er niet eens tegen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die tegen iets willen schoppen dat populair is.
Dat hebben we allemaal wel met iets.
Zeer, Pezu, Hoink, Stimo, omdat ik dol ben op ruzie en omdat ik ze allemaal uit kon lullen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
denken dat ik daar moeite voor ga doen
wie vind je het allerkutst in klb en waarom bleef je er komen als je elke dag ruzie had?
ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik schop er niet eens tegen.
Ik denk eigenlijk nooit aan GoT buiten in GRTD
Ik ben ''Bedankt Hans'' moe. Het is zijn kracht verloren en wordt op onjuiste situaties toegepast.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent een ongelooflijke Hans.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen Hans maar ik probeerde het in een metafoor duidelijker te maken.
Huehuehuequote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent een ongelooflijke Hans.
Dat scheelt datje geen FB hebt. Anders was dat wel anders geweestquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ook met dingen waar ik dan tegenaan schop als het in een gesprek langskomt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Instagram en Snapchat schop ik graag tegen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, moet even bedenken tegen wat voor populair iets ik wil schoppen
Vloggers denk ik
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ken eigenlijk sowieso geen mensen die discussies willen hebben over series zelfs als ze hem kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt datje geen FB hebt. Anders was dat wel anders geweest
Ik zeg het zelfs tegen mijn neefje van een halfjaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ''Bedankt Hans'' moe. Het is zijn kracht verloren en wordt op onjuiste situaties toegepast.
Zit jij vast aan die Ajax-snapchat? Ik zie op Twitter altijd mensen zich erover kapot lachen .quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Instagram en Snapchat schop ik graag tegen.
En vast nog wel wat dingen waar ik nu even niet op kom.
Oh ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeer, Pezu, Hoink, Stimo, omdat ik dol ben op ruzie en omdat ik ze allemaal uit kon lullen.
Nee want ik heb geen snapchat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit jij vast aan die Ajax-snapchat? Ik zie op Twitter altijd mensen zich erover kapot lachen .
Het werkte verslavend.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ken ik allemaal niet
Soms is ruzie wel leuk ja, maar elke dag mehhhh
Discussiėren over seriesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ken eigenlijk sowieso geen mensen die discussies willen hebben over series zelfs als ze hem kijken
Dan weet je dat je doodziek bent.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg het zelfs tegen mijn neefje van een halfjaar
echt hequote:Op woensdag 29 juni 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ''Bedankt Hans'' moe. Het is zijn kracht verloren en wordt op onjuiste situaties toegepast.
Ik bedoel, mijn moeder en veel nichtjes/tantes kijken ook GoT.quote:
Net zoals je moeder grappenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt he
Net als (lol)
Dat heeft onlogisch eigenhandig kapot gemaakt
Dus?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit kunnen ze allemaal terugcroften he
Stopwoordjes genotquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je doodziek bent.
Ik moet zeggen dat ik over andere series totaal niet weet wat voor discusssie je zou kunnen beginnen. Ja alleen Lost omdat dat gewoon alleen maar vragen oplevert op een gegeven momentquote:
HOE GAAT HET MET HEMquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg het zelfs tegen mijn neefje van een halfjaar
Jeetje,quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt he
Net als (lol)
Dat heeft onlogisch eigenhandig kapot gemaakt
lekker boeiendquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit kunnen ze allemaal terugcroften he
Waarom niet? Is toch leuk om er over te pratenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, mijn moeder en veel nichtjes/tantes kijken ook GoT.
Maar ik hoor ze er eigenlijk nooit een woord over praten.
Die verzadigen ook een beetjequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals je moeder grappen
Ook onlogisch
Hmm ik besprak het wel altijd met wat klasgenoten die het keken oidquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, mijn moeder en veel nichtjes/tantes kijken ook GoT.
Maar ik hoor ze er eigenlijk nooit een woord over praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |